Hakuna Matata Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Hei! Flere som bruker denne?? Det er jo noe klineri - smører dere på når dere har lagt dere, eller hur?
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 eg bruka ikkje sånn, men vart litt nyskjerrig på ka det er og ka det er godt for?
Nagilimia Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Hvis det er den samme som weleda "fødselsforberedende olje" så smører jeg med den. Enig i at det er noe klineri, men fin jobb for sambo, men jeg er så øm der nede at den tøyinga det også er snakk om går dårlig... Smører bare annenhverdag / to ganger i uka jeg. Synes det er et tiltak. Det gjør jeg når jeg legger meg. Sambo er vel med på "moroa" en gang i uka. Sliter med å rekke frem, magen er i veien, samme gjelder når jeg skal på do å tørke meg. Huff, litt av vært en skal stri med!!! Til deg som lurer: Den skal liksom hjelpe til for å ungå rifter under fødselen
Gjest Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Jeg bruker også den som heter "fødselsforberedende olje". Det blir jo litt klineri, men har skjønt det sånn at det er ikke nødvendig med så store mengder, bare at man smører og tøyer mellomkjøttet litt. Jeg smører meg rett før jeg legger meg, da blir det ikke så ekkelt. Syns også det er litt tiltak, men prøver å gjøre det hver dag. Har lest man skal masere i 2-3 minutter hver gang, men det klarer jeg IKKE. Hehe, eR slitsomt bare å nå ned liksom..., men tenker at litt er vell bedre enn ingenting
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 Trodde den fra Weleda var kobberkrem, jeg... er det to forskjellige? Er en av de i prøvepakken fra Weleda?
Gjest Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 Hvis det er den lille babyprøvepakken man får når man registrerer seg på nettsiden deres, så var den ikke oppi der nei. Det er en olje ikke krem, på flasken står det bare "fødselsforberedende olje".
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 18. november 2008 #7 Skrevet 18. november 2008 ok takk Denne kobberkremen da? Noen som vet noe om den?
Mrs. Charming Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 Den kobberkremen kan fort gi sopp har jeg hørt. Jeg bruker weleda fødselesforberedende olje 1-2 ganger om dagen. Den gjør at jeg ikke føler meg så øm lenger i underlivet. Jeg sitter på do og masserer når jeg bruker den-der kan jeg slappe av og kommer godt til. Håper det fungerer. Jeg går jo ofte på do og tisser og har merket at jeg har blitt mer sår av det, men oljen har hjulpet.
Mrs. Charming Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 Og så glemte jeg å si at når jeg er ferdig tørker jeg vekk overflødige oljerester, altså at jeg passe på at litt er igjen, men ikke alt. Det tror jeg ikke er bra for klimakteriet der nede. Så det behøver ikke å være klinete!
gullfisken83 Skrevet 19. november 2008 #10 Skrevet 19. november 2008 Hos oss er det samboer som smører og tøyer meg med fødselsforbederende olje nesten hver kveld(vertfall 4-6 ganger i uken). Han masserer mellomkjøtt og tøyer "hullet" (beklager detaljer).. Bruker vertfall 5-10 minutter på dette og håper det hjelper:)
venter på januar09 Skrevet 19. november 2008 #11 Skrevet 19. november 2008 Når startet dere med dette da? Kan man bruke feks babyolje?
Itsrejk Skrevet 19. november 2008 #12 Skrevet 19. november 2008 Hvor lang tid før termin starter dere med denne oljen?
matekoss Skrevet 19. november 2008 #13 Skrevet 19. november 2008 her er det det samme som hos gullfisken. Greit å innvolvere disse mannfolka litt og. Hehe:) Er litt ømt, men tror det er greit å gå litt hardt ut før fødselen. Samme gjelder brystene, bruker den brystvortekremen man får på apoteket. Klemmer og drar i dem, da blir det ikke så vondt etterpå.
gullfisken83 Skrevet 19. november 2008 #14 Skrevet 19. november 2008 34. eller 35. svangerskapsuke mener jeg det var:)
sulunn Skrevet 19. november 2008 #15 Skrevet 19. november 2008 Heisann. Hvor kjøper dere denne oljen?
Mrs. Charming Skrevet 19. november 2008 #16 Skrevet 19. november 2008 Weleda-produktene finnes stort sett på helsekostforretninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå