Minnie Mom Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Vi ser på CSI, følger ikke med på hverken fruene eller greys. Men jeg synes Miami er dårlig..
hit og dit Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Eg kan ikkje fordra sutre Meredith i Greys, eller serien i det heile tatt, så eg liker definitivt CSI betre. Meeeen, nå begynner det å bli nok CSI også, samme gamle der også etterkvart.
neekap Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 CSI er helt klart bedre enn Greys.. Horatio er jo bare konge :-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 Jeg har alltid sett på CSI fremfor noe annet på tirsdag kveld =))
Gjest Skrevet 18. november 2008 #7 Skrevet 18. november 2008 CSI går foran det meste annet på tv, ja Er vel omtrent det eneste på tv som jeg nesten slavisk følger med på...
*ViMsA* Skrevet 18. november 2008 #11 Skrevet 18. november 2008 Ja, takk, begge deler!!! ;D Takk for dvd-spiller med harddisk! Tar opp csi og ser det en annen dag, og ser på Greys nå
frk Nilsen Skrevet 18. november 2008 #12 Skrevet 18. november 2008 CSI! Gleder meg til nye episoder av CSI Las Vegas starter igjen :-D
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. november 2008 #13 Skrevet 18. november 2008 Her går CSI miami foran alt!!! Horatio rocker ALT som går på tv!!
Norwegian by injection Skrevet 18. november 2008 #14 Skrevet 18. november 2008 Jeg ser på CSI Miami hver tirsdag....særlig nå på høsten/vinteren....deilig å drømme seg vekk til varmen :-)
frk Nilsen Skrevet 18. november 2008 #15 Skrevet 18. november 2008 Ahhh... straks er det reprise på en CSI Las Vegas =D
Ranveig R Skrevet 18. november 2008 #16 Skrevet 18. november 2008 *hehe* Eg gjekk glipp av ein sesong eller to av CSI (Las Vegas) og då eg såg ein episode igjen skjønte eg ikkje kvifor dei hadde fått inn nokon til å spele faren til Grissom :-D Då gav eg opp den.. CSI:NY er favoritten, Miami går an, viss ein tar den med ein stooor porsjon humor ("Poor little aaaangel... she was only twenty-four...."). Har sett Grey og, men har lånt på dvd av ei veninne så eg kan sjå når det passar meg. Meredith begynner å bli drøyt sutrete, ho bør snart få fingen ut eller så gidd eg ikkje meir. Men Private Practice (den lille sesongen eg har sett) var gøy. Masse babyar og greier )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå