Gå til innhold

Bare meg som foretrekker CSI fremfor Greys?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ser på CSI, følger ikke med på hverken fruene eller greys. Men jeg synes Miami er dårlig..

Skrevet

Ja :P

Skrevet

Eg kan ikkje fordra sutre Meredith i Greys, eller serien i det heile tatt, så eg liker definitivt CSI betre. Meeeen, nå begynner det å bli nok CSI også, samme gamle der også etterkvart.

Skrevet

CSI er helt klart bedre enn Greys.. Horatio er jo bare konge :-)

Skrevet

Jeg har alltid sett på CSI fremfor noe annet på tirsdag kveld =))

Skrevet

CSI går foran det meste annet på tv, ja :) Er vel omtrent det eneste på tv som jeg nesten slavisk følger med på...

Skrevet

Ja, takk, begge deler!!! ;D

Takk for dvd-spiller med harddisk! Tar opp csi og ser det en annen dag, og ser på Greys nå :D

Skrevet

CSI!

Gleder meg til nye episoder av CSI Las Vegas starter igjen :-D

Skrevet

Her går CSI miami foran alt!!! Horatio rocker ALT som går på tv!!

Skrevet

Jeg ser på CSI Miami hver tirsdag....særlig nå på høsten/vinteren....deilig å drømme seg vekk til varmen :-)

Skrevet

Ahhh... straks er det reprise på en CSI Las Vegas =D

Skrevet

*hehe* Eg gjekk glipp av ein sesong eller to av CSI (Las Vegas) og då eg såg ein episode igjen skjønte eg ikkje kvifor dei hadde fått inn nokon til å spele faren til Grissom :-D Då gav eg opp den.. CSI:NY er favoritten, Miami går an, viss ein tar den med ein stooor porsjon humor ("Poor little aaaangel... she was only twenty-four....").

Har sett Grey og, men har lånt på dvd av ei veninne så eg kan sjå når det passar meg. Meredith begynner å bli drøyt sutrete, ho bør snart få fingen ut eller så gidd eg ikkje meir.

Men Private Practice (den lille sesongen eg har sett) var gøy. Masse babyar og greier :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...