Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Nå har jeg virkelig fått nok av foreldrene mine! De legger seg oppi alt hva jeg gjør, hvem jeg er sammen med, venner, hva vennene mine holder på med +++, I helga klikka de for at jeg var ute på fest med folk som hadde "dårlig rykte".. Disse folka med "dårlig rykte" har vært mine beste venner i mange år og hjulpet meg masse... Når mine egene foreldre kalte meg for hore, fikk jeg nok! Jeg har hatt en mann i 5 år, aldri vært utro eller noe sånt.. Man kaller vel for faen ikke datra si for hore uten grunn?? Aldri har de stilt opp for meg heller... Så nå har jeg igrunn mest lyst til bryte all kontakt med dem...ikke bare fordi de kalte meg hore, men masse andre ting også... Bare ser hvor flotte svigerforledrene mine her, blir flau over mine egene ...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Du høres ung og trasig ut. Kanskje foreldrene dine ser noe ikke du ser? Foreldrene vil som regel det beste for barna sine og prøver sikkert å hjelpe deg.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Huff høres ikke greit ut ...........må ærlig si at du minner meg om meg selv for ca 15 år siden.......er du gammel ? Uansett, hore fortjener ingen å bli kalt uten grunn ! Du bør ta en skikkelig prat med foreldrene dine, sette dere ned på en rolig måte. Det å bryte kontakten er ganske drastig........snakk iallefall med de først....men du kan jo ha opplevd så mye mer enn det du forteller her....umulig å si hva du bør gjøre uten å kjenne saken og dere litt først..........iallefall, Lykke til )
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Hehe.. jo, jeg er bare 23 år, så er ikke så veldig gammel... Men alikevel, kan med hånden på hjertet si at jeg ALDRI har fått høre noe positivt hjemme, aldri ros og de har overhodet ikke respekt for meg og mine valg... Men mot mine søsken er det stikk motsatt! Blir kvalm ved familietilstelninger, når mine søsken kommer blir de overlykkelige, men gidder ikke snakke med meg en gang.....Alt jeg gjør er feil eller galt i følge dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå