♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Var på ctg-registrering i dag, og har visst utslag på rier/kynnere, etter det jeg kunne forstå så var det ganske sterkt utslag.. Så det jeg lurer på, er hva som er sterkt utslag? Jeg var oppe i 20-30 i utslag, og det kom ganske ofte.. Jeg kjenner fremdeles stramminger... Noen som har peiling?
trine->mai07 og juni09 Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Hvis jeg ikke husker helt feil var jeg over 75 på mine rier (mulig jeg tar feil, men tror det stemmer) Jeg var på ctg flere ganger, og da lå også kynnerene mine på mellom 20-30
MammaentilBastimusventerentil! Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 hmmm uten at jeg er en som kan dette, så hadde jeg kynnere opptil 70 sist jeg var inne, tom legen kalte de sterke, mens de som oftest ligger på 30-40 , er inne til sjekk 2. hver dag så blir en del registreringer kan en si.... det varierer veldig på meg hvor mange jeg har en dag og hvor harde de er, har hatt noen dager hvor de har kommet tett på hverandre og kjentes såpass godt at jeg kun har måttet stoppe opp uansett om jeg har sittet eller stått. Hvilken uke er du i da? Ser det står førjulsgaven men....
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 18. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2008 Ok, da er det jo ikke noe spesielt utslag da egentlig:) Jordmoren som tok den sa at jeg hadde sterkt utslag skjønner du, så jeg begynte å lure på om noe kanskje var i gang:) Men da er det mest sannsynlig bare smårier/ kynnere med modning.. (siden hun sa at de nok hadde effekt:) ) Er ikke helt klar for fødsel enda, så det passer jo bra:)
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 18. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2008 Jeg er 38 uker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå