Gå til innhold

noen som er blitt igangsatt?


wilma07

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Ble igangsatt med min første. Fikk da høre at det kom til å ta kortere tid, men i ettertid fått visst fra noen andre at dette ikke alltid stemmer. Har født to barn, nr2 ikke igangsatt, men mp si jeg syns den fødselen var vondere enn den første. første startet med første ri og 1cm kl 2230 og gutten var ute 0352, og nr 2 startet med null cm og hodet laangt oppe kl. 1530 og gutten var ute 1713. Så enda mer instenst med nr 2 enn 1. Fikk da hvertfall puste litt med førstemann..

 

Det som var forskjellen for meg, eller den største forskjellen, var at med nr1 var jeg ikke moden da de undersøkte meg. De tok noen hinner og tøyde og prøvde å irritere til å sette igang. Det var ikke spesielt behagelig. Men bortsett fra det syns ikke jeg at den igangsatte fødselen var verre enn den andre... Håper likevel jeg slipper igangsetting denne gangen. Liksom bedre at det starter selv og slipper noen som driver inni der...

 

Skal du bli igangsatt forresten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. ja det er snakk om å sette igang denne fødselen sånn at jeg er på sykehuset når jeg føder.

jeg føder fort å det blir veldig vondt når alt skjer på alt for kort tid... de mener de blir mer kontrollert å jeg får mulighet til smertelindring... noe jeg ikke har hatt ved mine tidligere fødsler...

 

men jeg kjenner meg veldig spennt i forhold til å bli satt igang... er litt redd.

 

helt enig med at det beste er når det starter av seg selv..takk for flott svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...