Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Ok da skal jeg få slettet noen av de gamle. Så fint at du sa fra, hvem er du? nå ble jeg veldig nysgjerrig her.. ;o)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 hehe, jeg bare så du drev med spåing.. og lurte kanskje på om du kunne gjøre det på meg
Gjest Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Vent litt nå.. Jeg skrev IKKE den mld nr to.. kanskje det er flere som har samme nick her (?!), eller så er det noen som utga seg for å være meg? Men skal slette noen mailer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå