Gå til innhold

hmmmm mere ang. barneseter.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter og ser på tester og lurer, i en test fra mai 07 så er maxi cosi best , men i testen fra i år så er den ikke med en gang... hvorfor? er den blitt så dårlig at den ikke var verdt å ta med eller hva? huff jeg blir helt svett av dette jeg, trodde vi hadde valgt ett sete, men så ble jeg usikker, he he 2 uker til termin, litt stressa nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke bare Maxi Cosi som ikke er med i testen. Syns det er mange merker som mangler, bl. a. Acta Graco, Brio, Emmaljunga osv.... Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke bruker mye tid på å lese den testen, når så få av de "kjente" merkene er med... Det er en test som omfatter både babystol, småbarnstol og førskolealderstol. Jeg skulle ønske de holdt de ulike gruppene skilt, sånn at testen for babystoler inneholdt flere merker. Så kunne de hatt flere merker med fra de andre gruppene også. Førskolealderstol var det jo forsåvidt bare en stol med i, ikke så vanskelig å bli best i test i den gruppa da.... Heheh...

Skrevet

La merke til det samme selv, og stusset over at ingen av de gode kjente var med, ingen av de beste.

Men min teori er at det er slik at de tester nye modeller, som ikke er testet før, så må man inn på tidligere tester for å sammenligne med eldre modeller de alt har tatt for seg.

Skrevet

Jeg har kjøpt brio primo med base.. og hadde den ikke vært god nok, så hadde den ikke vært på markedet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...