Babyonboard ;-) Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Himmel... Skal ikke mye til for å bli vrak, gitt ;-D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 I`m impressed Baby!!! Og har kommentert på fjesboka di;-DDD
Babyonboard ;-) Skrevet 18. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2008 Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk, kjære Klattis ;-D
♥Snulder Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Hehe;=) Min kropp er egentlig laget for trening.. har ett himla godt muskelgrunnlag... jeg får sixpack før gubben...hohoho! Problemet er bare det at hodet mitt IKKE er med på laget når det gjelder trening.... gomler potetgull...namnam!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Godt å kjenne at kroppen har vært i bruk da!!! Og det beste med å ha dårlig form som utgangspunkt.... Formkurven er jæ**** bratt. Man merker bedring dag for dag! Stå på!!!!!
Babyonboard ;-) Skrevet 24. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2008 Jo takk, det er ikke sååå vondt nå lenger ;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå