Gå til innhold

noen Elixia medlemmer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan trives dere i såfall? fornøyd med barnepassen? noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, Gud forby! Den markedsføringa de driver med er bare skremmende. Går du i fella er det vanskelig å komme ut. Pengemaskineri.

Hehe...har UTROLIG dårlig erfaring og det yten å satt mitt ben i et Elixia-senter. Kjenner flere som har reagert på hvordan de suger seg fast som en blodigle om du skulle være så naiv å ringe dem eller ønske å sende en epost...

Skrevet

Godt med forskjellige meninger skjønner jeg... Jeg har vært medlem ett år nå, siden jeg flyttet fra Hamar til Stavanger. Og jeg er kjempefornøyd med de. De er utrolig god på oppfølging, om du ønsker det. Jeg har ikke prøvd barnepass, da jeg ikke har fått mitt barn enda. Men de har vært meget behjelpelige i svangerskapet til nå. Og da jeg måtte fryse mitt abonement pga bekkenløsning, var ikke det NOE problem!!

syntes du skal prøve å få din egen oppfattning av stedet.

Jeg er bare kjempefornøyd, men smaken er som baken; delt i to:)

Skrevet

Jeg var det da jeg var hjemme i permisjon.

Jeg brukte stedet mye, kom meg i kjempeform etter graviditeten og var veldig godt fornøyd. Barnepass var ok, men det er bare en som passer på mange barn.

Skrevet

Men for å få fryse abbonomentet så må man ha det abb. som man betaler 30 kr ekstra i mnd. for. Så om man ikke har legeerklæring så får man ikke frosset det. Og selv om man betaler 30kr ekstra pr. mnd. får man bare frosset i 1 mnd. pr. 12 mnd. periode!

Og har man legeerklæring på bekkenløsning så får man frosset abb. frem til seks uker etter fødsel, og ikke noe lenger. Da må man igjen ha ny legeerklæring hvis man fortsatt skulle slite med samme problem. Samt at bindingstiden blir tilsvarende forlenget...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...