Gå til innhold

Hva ønsker dere til jul da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skyfri himmel. Ein barnefri time i gode venners lag. Brisen og svimmel:)

(Fritt "oversatt":)

Skrevet

Uten tvil at alle barn på denne jord skal få ha det trygt og godt, være mette, varme og føle seg elsket av noen...At alle barn skal vite at morgendagen er en ny dag med nye muligheter og at de gleder seg til den......

At all urettferdighet og krig tar slutt og at de som fortjener det havner i en verden (helvete??) med evig pinsler og at de de har gjort vondt får det desto bedre der de er...

Og ja, jeg ønkser dette av hele mitt hjerte og om jeg hadde visst at ved å ofre mitt liv så hadde det skjedd,- så hadde jeg gjort det uten å nøle,-da jeg vet at MINE barn fortsatt hadde hatt sin far, sine søskenbarn, tanter og onkler og 4 besteforeldre som hadde tatt seg av dem og gitt de alt de trengte resten av livet....

Og det er ikke for å være "bedre en alle andre" jeg sier det, men etter alt det forferdelige i avisene om krig, naturkatastrofer, stjålet nødhjelp og barnemishandling i det siste så føler jeg at livet nesten ikke er verdt å leve når JEG skal få ha det så bra og noen andre skal lide så utrolig forferdelig mye uten at jeg kan gjøre en spøtt for å trøste de..........

Kanskje jeg skal ønske meg evne til å gi litt faen i andre folks tragiske skjebner????

Skrevet

Jeg ønsker meg et lite digitalkamera (har bare speilrefleks fra før, og det gidder man ikke akkurat ta meg overalt, er jo ikke bare å putte i lomma).

Og fotbad med bobler og massasje.. :)

Og hobbybøker..

Skrevet

jeg er bare skikkelig materiell. Jeg ønsker meg MSI Wind. Men vet jeg ikke får det.

Jeg tror jeg får:

-flere kopper jeg ikke bruker

-vin jeg aldri rekker drikke opp

-huslige ting jeg ikke bryr meg om

Jeg er også veldig utakknemlig og av den oppfatning av at det er greit med gaver man kan/vil bruke. Ikke gi noe møl bare for å gi noe, gi heller noe en person liker

Skrevet

ååå..jeg ønsker meg en brødbakemaskin jeg... hadde vært deilig med nybakt brød hver morning da man står opp!!! mmm..nam nam...;D

Skrevet

Utenom fred på jord og mat til alle som sulter osv så ønsker jeg meg baby i magen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...