moden mamma Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Om dere skal ha julekort eller takkekort anbefaler jeg Optimalprint.no! Fant de for noen dager siden og bestilte julekort og takkekort.. Billig, masse fine design, raske ++ Jeg lette lenge for å finne et sted hvor jeg kunne laste opp bilder av alle fire barna, hver for seg - da jeg måtte gi opp ta et bilde hvor alle 4 var fine :-)
phantomet Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Jeg brukte optimalprint.no da jeg laget invitasjonene til Surprisepartyet for phantom-mannen i okt. Og jeg laget invitasjonene til dåpen der også. Vi endte med en annen variant til julekortene...slik at ikke alle våre nærmeste fikk samme type kort til jul også... Phantom-mannen manipulerte et fellesbilde av alle ungene med tekst, slik at vi bare fremkaller bildet som vanlig i bunkesvis, og så lager vi en personlig vri på kortene når bildene kommer i posten. Jeg har bestandig laget kortene selv og skrevet personlige hilsener til hver og en...og det blir virkelig ganske så mange kort...men i år skal jeg "prøve" å begrense meg...
moden mamma Skrevet 18. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2008 :-) Må bare "si" at jeg ikke har ferdigtrykket tekst altså.. har også lyst å skrive en personlig hilsen til enhver...
phantomet Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Selvfølgelig! Vi kunne jo bare sendt ut en mms til samtlige...sittet en kveld og tastet "send", "send", "send"... *skratter... Man får jo så mange "fix ferdige julehilsener" at man trenger jo ikke gjøre annet enn å trykke.. Og er man ekstra lur...så kan man effektivisere med å inkludere nyttårs hilsenen også...
MarTo Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Dere har rett og slett for lite å gjøre....(hihi) Jeg har ikke tid til slike personlige hilsner og får nesten prestasjonsangst .... men nå har jeg jo 5 barn og en mann som ikke vet opp ned på vaskemaskinen og kjøleskapet...
bøllefrøene Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 super bra side.. nå må jeg bare få tatt et bra julebilde av gutta.. tror vi må få kjøpt en rød drakt på trilleturen vår i morgen jeg moden mamma!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå