Gå til innhold

Takkekort/Julekort? Dagens anbefaling...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om dere skal ha julekort eller takkekort anbefaler jeg Optimalprint.no! Fant de for noen dager siden og bestilte julekort og takkekort.. Billig, masse fine design, raske ++

Jeg lette lenge for å finne et sted hvor jeg kunne laste opp bilder av alle fire barna, hver for seg - da jeg måtte gi opp ta et bilde hvor alle 4 var fine :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte optimalprint.no da jeg laget invitasjonene til Surprisepartyet for phantom-mannen i okt. Og jeg laget invitasjonene til dåpen der også.

Vi endte med en annen variant til julekortene...slik at ikke alle våre nærmeste fikk samme type kort til jul også... Phantom-mannen manipulerte et fellesbilde av alle ungene med tekst, slik at vi bare fremkaller bildet som vanlig i bunkesvis, og så lager vi en personlig vri på kortene når bildene kommer i posten.

Jeg har bestandig laget kortene selv og skrevet personlige hilsener til hver og en...og det blir virkelig ganske så mange kort...men i år skal jeg "prøve" å begrense meg... ;)

Skrevet

:-) Må bare "si" at jeg ikke har ferdigtrykket tekst altså.. har også lyst å skrive en personlig hilsen til enhver...

Skrevet

Selvfølgelig! ;)

Vi kunne jo bare sendt ut en mms til samtlige...sittet en kveld og tastet "send", "send", "send"... *skratter... Man får jo så mange "fix ferdige julehilsener" at man trenger jo ikke gjøre annet enn å trykke.. Og er man ekstra lur...så kan man effektivisere med å inkludere nyttårs hilsenen også...

Skrevet

Dere har rett og slett for lite å gjøre....(hihi)

Jeg har ikke tid til slike personlige hilsner og får nesten prestasjonsangst .... men nå har jeg jo 5 barn og en mann som ikke vet opp ned på vaskemaskinen og kjøleskapet...

Skrevet

super bra side.. nå må jeg bare få tatt et bra julebilde av gutta.. tror vi må få kjøpt en rød drakt på trilleturen vår i morgen jeg moden mamma!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...