Gå til innhold

Symptomene uteblir, flere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er så bekymert her jeg sitter.. Er i uke 5+5, men kjenner ingen ømhet i brystene. Er det flere som har det slik? Er mye trøtt, men mangler den "store" gravidfølelsen.

 

Har spottet litt brunt siden torsdag, og hatt en SA tidligere.. Ingen smerter. Har to barn, hatt ømme bryster med begge to uten at jeg husker hvor tidlig dette kom.. Vet at jeg ble kvalm i ca. uke 7- 9 de gangene. Rart at jeg ønsker å bli kvalm.. Vi er underlige vi gravide..

 

Har vært hos legen, men hun mente det var for tidlig med ultralyd for å se noe som helst..

 

Krysse fingre og tær for at dette går bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist gang jeg var gravid fikk jeg ømme pupper rundt uke 8-9 mener jeg å huske. Da var de så vonde at jeg ikke kunne sove på magen lengre..

 

Er forkjølet for tiden så generelt sett er formen min dårlig, men jeg tror trøttheten min og litt kvalme kommer av baby og ikke forkjølelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe glad for at du skreiv om dette. Jeg er 5+2 og har ikke hatt ømme bryster i det hele tatt. Men vi får tro det kommer senere og da sier vi nok til oss selv: hvorfor savnet vi dette?

Slapp av og prøv å vær positiv. Vi får finne støtte i hverandre!!

Skrive gjerne hvordan det går videre.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen symptomer bortsett fra litt øm i brystene. Er 4+4 på vei. Går febrilsk og venter på metallsmak i munnen, kvalme og trøtthet - men det kommer vel tidsnok hvis "klumpen" klarer seg der inne fremover:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 5+2.. heller ingen symptomer!

Håper alt er som d skal..

Har bestillt time til UL neste fredag (6+4)

så håper da å få høre et lite hjerte slå :):)

 

noen som har vert så tidlig på ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!

 

Det var jeg som startet denne tråden. Hos meg er ikke symptomene meldt seg :( Spotter enda litt brunt, nesten litt kremaktig (Sorry for ekle detaljer). Tusen takk igjen for alle som har tatt seg tid å svare.. Hjelper virkelig å høre om andre i liknende situasjoner. Har dere vært gravide før, og skiller denne graviditetet seg ut?

 

Skal til legen neste fredag, kommer til å kreve ul, klarer ikke gå på dette viset.. Håpe bare jeg ikke begynner å blø noe mer før den tid!

 

Er så innmari bekymret hele tiden, skikkeli ekkelt dette her.. Er så utrolig redd for at det ikke er noe liv der inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+6 i dag. Jeg har symptomer som kommer å går. noen dager kjenner jeg omtrent ingenting, andre dager kjenner jeg masse, noen dager bare litt innimellom osv. jeg spurte jordmor om dette og hun sa det var normalt og kunne være slik. Så håper på det. Men jeg er ganske øm i brystene. Å har fått større brystvorter. Til og med sambo så det. Hehe...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "savner" og være kvalm! Eneste symptomene jeg har, er at jeg er veldig trøtt! Forrige gang ble jeg kvalm omtrent på denne tiden. Var på UL i uke (fosterets) seks og skal dit igjen denne gangen også! Det var ganske spes og se hjertet banke så tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en svangerskap som endte med SA. Da hadde eg kjempe ømme pupper ganske med en gang. Denne gangen har de faktisk ikke vært noe særlig ømme. Litt stikkinger i brystvortene en gang i blant. Men i dag har de faktisk blitt skikkelig ømme da. Er nå 6+1. Snakket med jordmor i dag på grunn av at eg er ganske nervøs etter SAen. Hun sa at det var veldig forskjellig fra svangerskap til svangerskap hva angikk alle disse symptomene.

 

Skjønner veldig godt at du er bekymret fordi det er eg og. Tror alltid man vil være det når man har opplevd å miste. Men eg tror du må bare prøve så godt du kan å være positiv. Har også hørt at så lenge man ikke blør friskt så bør man ikke bekymre seg så veldig. Men det er selvfølgelig lettere sagt en gjort. Har du forresten fått målt HCG-en. Hvis du får en stigende kurve på den så er det ihvertfall defenitly positivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt to positive gravitester i går og i dag, men har ikke hatt noen symptomer. Dette er evt mitt fjerde barn, så jeg stussa rett og slett litt over den positive testen. Har vært hos gynekolog i dag, og innvendig ultralyd var helt klar: her er det en liten leieboer! Det synker inn, og i dag er jeg egentlig ganske lykkelig! I mine tre tidligere svangerskap har jeg hatt ømme pupper fra uke 4, og nå er de ikke ømme i det hele tatt. Gynekologen sa det var helt normalt at symptomene varierte fra gang til gang.

Tror det viktigste er at du slapper av og trekker pusten! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle som har svart på dette innlegget!!

 

Tusen takk for at dere har tatt dere tid.. Det var jeg som startet innlegget, og nå kommer en liten oppdatering fra meg. Er nå 6+4, og kjenner fortsatt ingenting :( Skal til legen på fredag, skal ta ny test da og kreve at de måler Hcg (dette ble ikke gjort sist). Tror ikke det er noe poeng for meg å ta test ennå, siden graviditeteten kan sitte lenge i kroppen.

 

Ellers spotter jeg fremdeles, men kanskje litt mindre (lysebrunt, litt sånn kremaktig). Ingen blødninger heldigvis. Skal på UL mandag 8. des, Gledgruer meg veldig!!

 

Hvordan står det til med dere da? Fått skikkelige symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det som deg helt til noen dager siden. Jeg er nå 7+4. Kvalmen kom snikende i slutten av uke 6 og nå gir den seg ikke, ikke noe behagelig! Jeg har hele tiden hatt ømme pupper og vært litt trett men ikke noe sånn voldsomme symptomer akkurat.

Jeg leser jo overalt at ikke alle får symptomer så tidlig så dere kan nok bare slappe av. Det som skjer det skjer, skjer ikke noe mindre fordi om man stresser med det ;) Men jeg vet hvordan det føles!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei! jeg er kanskej ikke den beste til å svare siden jeg er i mitt første svangerskap..men jeg er og litt redd,jeg er like langt kommet,hadde kvalme i begynnelsen,men nå har jeg ingen symptomer,føler meg ikke gravid liksom..så jeg er livredd for at noe er gale.Men moren min sier hun og hadde scangerskap der hun ikke merket noe..å at alle svangerskap er ulike.. men jeg vet hva du føler..jeg savner kvalmen min..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...