SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Har billetter til metallica.. Og bestillte 5 billetter siden vi var 5 som skulle dra. Nå har 2 trekt seg. Så jeg sitter med 2 billetter til overs. Og penger trekt fra konton.. arrrg assa
Gjest Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Ser ikke helt problemet, løsninga heter finn.no, snart er du noen hundrelapper rikere:-) Uetisk? Ja. Men sånne er det:-)
Silja FullFres McQueen Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Hehe, hva klager du for? De billettene får du vel fort solgt..
Ravna Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Ja, slikt er surt! Men jeg lover deg at det ikke vil være noe problem å bli kvitt billettene, kjenner flere som er skuffet over at de ikke fikk.
Gjest Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 Send meg en pm med beløp og kontonr ditt, så slipper du den bekymringen!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 For det første så bør vel de betale for billettene selvom de har trekt seg.. Det er jo normalt.. For det andre, så er det sikkert ikke noe problem å få solgt dem på finn.no =)
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. november 2008 #7 Skrevet 18. november 2008 Det skjedde oss også.. men vet du, det er ikke ditt problem. Send biletter til de som skulle ha de i utgangspunktet, og be om at de betaler. Evnt selg de til olgamor!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 18. november 2008 #8 Skrevet 18. november 2008 Det er jo null problem og få solgt videre da.. Er de så dumme at de ikke betaler for seg så kan jo du tjene på det.. Har du litt is i magen venter du til bare en ukes tid før konserten og legger bilettene ut til salgs.. Da tjener du bra på de.. =)
Gjest Skrevet 18. november 2008 #9 Skrevet 18. november 2008 Ja, selg til meg! Har så lyst til å gi mannen min Metallica-billetter til jul, han hadde blitt såååå glad! Og når han blir glad, så gjør han meg veeeeldig glad, hihi;-)
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 18. november 2008 #10 Skrevet 18. november 2008 Kjøper lett 2 billetter! No problem!! Så hvis noen har billetter til overs så sitter jeg med nettbanken klar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå