Gå til innhold

El test streker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har også begynt å teste i dag...er bare på dag 8 og er på dag 9 i morgen...har ikke hatt mensen på leeenge , så var første mens etter pillen den jeg hadde nå...før hadde jeg 28 dagers sykluser så regnet liksom med at det er det som kommer nå også og skulle egentlig begynne å teste på dag 10. tok en i dag for morro skyld,men så klarte jeg ikke helt å se om den teststreken var lik eller svakere enn kontrollstreken...tok en til...den var akkurat som nr 1...syns det er vanskelig å se assa...

uansett om den da evt er positiv i dag, så er ikke sambo hjemme før i morgen sent på kveld...og han har spart i noen dager nå, så vi har jo ikke hatt sex siden før helgen...shit...rekker vi en el nå eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må bare legge til at jeg har heller ikke merket noe el slim??burde ikke dette vært her nå evt om el er rett rundt hjørnet??

Skrevet

Når du får positiv EL test, så er test streken enten like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Da har du mellom 24 og 48 timer til EL. ( Teoretisk vell og merke). Jeg hadde positiv på dag 13 og 14 og litt svakere på dag 15. Hadde ikke noe slim , ikke som jeg fant vertfall ! :)

Skrevet

hei og takk for svar:) tok en ny test i dag, og i dag var test streken merkbart sterkere enn kontroll streken:)

hvor mange dager kan man ha sånn strek da?? blir den svakere igjen når el har vært da eller??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...