metaMORfose Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Var på nippet til å foreslå at vi skulle kjøpe juletre i helga, veldig håpløs altså. Har lyst til å ta frem julepynt også. Men julemusikk har jeg begynt med )))
Mille** Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Jeg også! Har kjøpt oss julecd på Europris faktisk, til 40 kroner, skikkelig fin barnejulecd. Har danset og sunget i stua her i ettermiddag, alle mann. )
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Det gjør jeg også....er nede i kjelleren hver dag, og har bare så lyst til å ta med ei kasse med julepynt opp.....men.... kan jo ikke det...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Har også begynt med julemusikk. Gleder megogså vanvittig til jula, jeg er verre enn barna tror jeg.. Gleder meg veldig til å pynte til jul og advent. Det er så utrolig koselig å gjøre det.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Jeg også gleder meg noe sinnsylt til jul. Gleder meg til vi skal pynte huset, og ordne - alt som hører med. Sønnen spurte faktisk idag, om vi ikke kunne pynte til jul. Og ble sur på mammaen sin når jeg sa at det var litt tidlig.. Og i år skal vi feire julekvelden her hjemme, får besøk av mine foreldre og bror. Så det blir nok koselig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå