Gå til innhold

"Spåkone"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale noen? Er igrunnen litt skeptisk til slikt, men vet også om mange som har opplevd at utrolig mye stemmer ved å oppsøke slike. Er noe jeg lurer så mye på at jeg holder på å gå ut av mitt gode skinn her og det er umulig å få vite noe sikkert før om 4-5 mnd. Noen som vet om noen jeg kan ringe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer garantert til å få et svar fra hver "spåkone/mann" du spør, og du vil ikke lure mindre etterpå, bare være fattigere. Legg heller en kabal og spå deg selv, eller tarot, tarot er morsomt :-)

Skrevet

Team Eth har jeg prøvd et par ganger og de har hatt utrolig rett på meg.

Var vel Elisabeth som i grunn hadde "alt rett". Hun såg og sa ting hun umulig kunne vite om meg om min samboer, traff spikeren på hodet på enkelte ting faktisk.

Kommer ikke til å nøle med å ringe igjen om jeg har behov. Grunnen til at jeg ringte var en del utfordringer og spørsmål jeg og min samboer stod ovenfor, men som vi ikke klarte å ta noen avgjørelse på eller finne noe svar på selv. Så vi måtte bare få en avklaring samme hva. Og i dag ser vi at hun hadde rett i det hun rådet oss til. Hun såg også at jeg snart ble gravid, men at babyen ikke ville komme i år (har termin på nyåret).

Elisabeth(eth) er ikke så lett å nå, hun har ikke telefonvakt hver dag, og hun er populær.

Sjekk på www.eth.no

Elisabeth er også å treffe på www.eksperthjelp.no

Skrevet

Ikke ring spåkone.. du vet aldri hvilke mennesker du møter på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...