Gå til innhold

April: 0-6 på 1 uke??


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

Er det mulig, da?

Å se ut som ikke gravid i begynnelsen av uken, for så en uke senere se ut som om jeg er 6 mnd på vei???!?!? (og 4 kg + på 2-3 uker...)

Er helt vettskremt jeg - hvordan skal dette ende?

dere som har vært igjennom mage nr 2: Når kom eksplosjonen hos dere??

 

*vettskremt*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I november/desember sa det pang hos meg med nr 2 da så jeg høygravid ut og kom ikke inn i mamma klærne jeg brukte med første mann lengre. Altså Jr er da født i mai, trodde jeg skulle explodere på slutten, men jeg la ikke på meg de sisste 2 mnd da.Lykke til og kos deg mad magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, har du kopiert tankene jeg hadde for et par mnd siden?? *ler*

 

Jepp, fort og brått ble magen STOR! Hadde jo et lite panikkinnlegg om det her jeg også for ei stund siden. Og jevnt og trutt har den lagt seg ut siden, om enn i noe saktere tempo enn i starten. Mener det var rundt uke 16 det begynte å "tyte ut"...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som her da. Var som sagt på spa i helgen og massøren (mann!!) slo fort fast at jeg var gravid... Han lurt på om det ble et vinterbarn. Jeg svarte vårbarn. Ja, mars da eller?? Hmf....Nei, april svarte jeg....*flirer* var så flau over magen at jeg glatt slo av et par dager sånn at jeg kom inn i en tidligere mnd før jeg hadde fått tenkt meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh - kjenner til det der med "løgn" om mage. Fikk kommentarer på jobb her en dag hvor det var en koselig eldre dame som pekte på magen og spurte "når kommer denne julegaven, da" og jeg ikke klarte å si annet (siden jeg følte hun trodde det var like om hjørnet) enn "åh, på nyåret", noe som for meg betyr januar *ler*. Men pyttsann! Rett etterpå kom en annen (endel yngre) dame og skrøt noe voldsomt av hvor fin mage jeg hadde så da var jo all surmuling over størrelse som blåst bort :oD Så da driter jeg i at den er stor, så lenge den er fin (og det er jo alle, på hver sin måte) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...