Monajenten Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Fikk bare lyst til å gi deg en klem:-) Nå har jeg lest to svar du har gitt på andre tråder, og de er lange, fine, saklige og reflekterte! Godt å lese sånne svar:-)
kokosyklus Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 NÆH:):) Klemme tilbake!!!!!!!!!!!!!!! denne tråden gjorde sure meg blid igjen:)
Monajenten Skrevet 18. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2008 Hihi, så bra da:-) Jeg syns absolutt du fortjente å høre det!
kokosyklus Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Takk:) Det varmet og gjorde meg glad! he he! Nå er det bare 20 minutter igjen til BONDEROMANTIKK! Da skal vi kose oss da:) Jeg, meg og tekoppen min!
Monajenten Skrevet 18. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2008 Jaaa, jeg gleder meg skikkelig mye til Bonderomantikk:-D Og så Greys:-D Jeeeiiij, tv-kveld;-) Ha en fin kveld:-D
kokosyklus Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 det er aaalt fro mye å velge i... nå går jo jordmødrene også... og sykehuset osv osv osv:) ai ai ai! jeg skal EGENTLIG forberede meg til fotokurset i morgen.. jadda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå