km med 1+ hybelboer :) Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Er i min 35 pp... Fra før har vi en gutt på 5år som kom "helt av seg selv". I løpet av disse mnd vi nå har prøvd på nr 2 har vi ikke hatt en eneste positiv graviditetstest, absolutt ingen tegn på graviditet. Har prøvd alle triksene i boka, men ingenting ser ut til å fungere. Kjenner jeg begynne å bli skikkelig ambivalent i forhold til babylaginga. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men d er godt å ha et sted hvor man kan komme med frustrasjoner og at d er andre som forstår...Så takk for at du leste
Prinsen & spiren Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Hei på deg! Så kjedelig at det tar så lang tid! Virkelig urettferdig.. Er selv inne i 12 pp, og kjenner selv at motet glipper litt for hver pp. Har du vært inne til utredning? Ville bare ønske deg lykke til - og håper spiren sitter hos deg fort som FY!
km med 1+ hybelboer :) Skrevet 18. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2008 Hei du:) Jeg var til gynekolog i mai i år.Han tok innvendig ul og alt så fint ut der. Fikk også påvist eggløsning ved blodprøve. Nå har fastlegen min henvist meg og min samboer direkte til sykehuset, så vi håper de kan tilby oss mere hjelp...men d tar sikkert en stund før vi kommer dit. D hadde vært så utrolig bra å klart d på egen hånd, synes d er litt skummelt med alle hormonene man må ta i forbindelse med ass. befruktning. Men hva gjør man ikke bare man ønsker d nok Håper spiren sitter hos deg åsså snart, at du slipper å vente mer:) Lykke til!!!!!
Gjest Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Hei Seima! Ja, det går sånn opp og ned når en prøver lenge.. Men det høres ut som om dere er i god gang nå da! Og om dere skulle bli nødt til å ta prøverør, så er jo det en fin løsning på problemet Syntes du ikke at det er godt å tenke på at ting skjer nå da? Håper at det klaffer for dere snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå