mammamitrio Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Ettåringen var hjemme fra barnehage i går pga diare. Var ikke bra kl 07 i morges, men ikke kommet noe siden da. Allmenntilstanden er strålende:-) Om det ikke har kommet noe i morgen tidlig, kan han da gå i barnehagen?
Soleie m/3 gull :) Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Det kommer vel ann på hvilke regler barnehagen har. Der jeg jobber har vi 48 timer etter siste symptom. Så det vil si at om h*n hadde siste diare bleie var mandag morgen så kan h*an gå i barnehagen. var den mandag kveld må du vente til torsdag.
Gøril (210406) Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Oppkast og diare er det 48 timer etter siste oppkast eller diarebleien at man kan gå på barnehagen der jenta mi går.
fox`y Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 i bh der jeg jobber er d ingen regel på d. eneste er at de ikke skal ha diare eller oppkast når de kommer, å at de har begynt å ta til seg næring igjen. syns d er bak mål jeg, d smitter jo raskt. i bh der mine barn går er d 48 timers regel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå