Mamma`n til Markus =) Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Vi er ikke fra Drammen og trenger virkelig hjelp til å finne musikk til bryllupet vårt!!! Vi har lyst på live musikk som kan spille det meste. Håper dere kan hjelpe oss.
Prinsessemamma x 2 Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Vi giftet oss i august, og brukte år og dag for å finne noen alrighte musikere til å spille. Det har lett for å bli (etter min mening) litt harry og veldig dæns-bænd. Vi endte derfor opp med DJ - og det slo virkelig an! Gjestene svingte seg med og vi har fått veldig mye tilbakemeldinger på dette i ettertid. Man har jo lett for å se på en DJ som en rampete-attenåring. Så hvis dere ikke finner noen til å spille for dere, kan jeg virkelig anbefale DJ Booking Norge: http://www.djb.no/. Vi brukte DJ-Rune, og er veldig fornøyde med han
lambchop Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Kikket på siden, men det sto naturlig nok ikke noe om pris (går ut i fra at det varierer ganske heftig). Hva betalte dere for DJ-Rune? Og hvor lenge spilte han?
simbamamma Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 Tenkte jeg skulle sende deg PM, men du har ikke profil... Det kan hende jeg kan hjelpe deg med et band. Når er den store dagen?
Mamma`n til Markus =) Skrevet 18. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2008 Har jeg ikke profil? Trodde jeg hadde det så lenge jeg er medlem og har konto her... Hvordan fixer jeg meg profil? Ble veldig nysgjerrig.... =)
Prinsessemamma x 2 Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 Vi betalte 5000 kr + mineralvann for hele kvelden. Han spilte fra kl. 21-02.
It's all about me Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 Som Bare Bris over her synes jeg band ofte har en altfor begrenset repertoar samt ahtt det fort blir en harry danseband opplevelse. Har aldri sett så mange danse i et brylupp før som i våres og vi brukte dj: http://www.bryllupsmusikk.no/
It's all about me Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 De tok 3000,- for fire timer mener jeg det var og kunne utvides for et lite ekstra beløp pr time. De kom tidligere på dagen og rigget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå