kokosyklus Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Kjeven knyter seg så jeg får spenningshodepiner Jeg spenner meg og puster overfladisk Jeg føler meg superstresset og har lyst til å hoppe eller løpe lenge Jeg begynner å bli pling i bolla og plager meg selv med masse rart Stas:) Hva gjør man vel ikke for sexlivet.- dette er jaffal bedre enn kondomhelvete:) Sur som ei potte inntil jeg finner ut at i kveld er det BONDEROMANTIKK!!!!!!!!!!!!!!!!! jej!!
Gidder ikke! Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Kjiper'n! Kan du ikke prøve og bytte merke? jeg blir heldigvis ikke sånn av p-piller (tror jeg, hehe, men så er jeg litt som du beskriver ellers...)
kokosyklus Skrevet 18. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2008 Nei, det er ikke p-piller. Jeg har brukt det før, da reagerte jeg enda værre. yasmin bør tas av markedet, men det er jo ingen som melder fra om bivirkningene. Jeg ble helt gal i hodet av de:) Nå er jeg bare litt stresset og småplaget, det skal jeg kunne leve med. Pleier å venne eg til det etterhvert! ha ha! Må venne meg til mitt nye jeg. Mitt nye paranoide jeg med dårlig selvtillit:) Neida, skal nok greie å overleve. Bruker p-ring, den funker jo så bra i forhold til alt annet jeg har brukt:)¨
Gidder ikke! Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Hvis det er det beste alternativet, så må du vel bra bli vant til å være et hormontroll, ja;) Kos deg med bonderomantikk!
kokosyklus Skrevet 18. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2008 nei, jeg er vanligvis veldig stabil. Det pleier å komme i oppstartsfasen, men Yasmin stoppet det aldri:) Ellers er jeg kans je et hormontroll uten selvinnsikt:) ha ha ha! mannen min mener iallefall at dette er uvanlig ... heldigvis
StineMari22 Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 Har du prøvd kobberspiral?er ikke hormoner i det..
kokosyklus Skrevet 18. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2008 vi vurderte det, men venter med spiral til nummer to er ute:) Spiral ¨kan gi et lite arr og gjøre det vanskelig å bli gravid igjen.
Gjest Skrevet 18. november 2008 #8 Skrevet 18. november 2008 Jeg tåler heller ikke hormonbasert prevensjon og kobberspiral kan jeg ikke bruke pga lang og kraftig mens. Så for meg er det enten kondom eller pessar. Foretrekker pessar foran kondom. Og heller fomle et halvt minutt på badet enn å gå rundt 24/7 med alle hormon-bivirkningene!
meg & to små vampyrer Skrevet 18. november 2008 #9 Skrevet 18. november 2008 Drit i prevensjonen. Blir heller del av det naturlige hormonhelvetet med meg:) Ikke misforstå, bare naturlige svigninger foreløpig da.
kokosyklus Skrevet 18. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. november 2008 nja, jeg velger heller bivirkningene. men er ikke SÅ plaget, så det funker fint:) Det er bare i oppstartfasen:)
meg & to små vampyrer Skrevet 18. november 2008 #11 Skrevet 18. november 2008 pessar høres lurt ut forresten.
kokosyklus Skrevet 18. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 18. november 2008 naturlige svigninger er ikke bare, snupps! Kan ikke si jeg unner deg det!
Gjest Skrevet 18. november 2008 #13 Skrevet 18. november 2008 Jeg er sånn hele tiden og jeg spotter syklusen gjennom. Herlig. Har prøvd nesten alt på markedet, men ingenting funket for meg. Orker ikke å gå rundt som en blødende psychomegge, når jeg heller kan være normalt i topplokket og heller bruke 30 sek hver kveld på å ta i et pessar, hehe;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 18. november 2008 #14 Skrevet 18. november 2008 Jeg også reagerer sånn på all hormonprevensjon olgamor. + kraftige kraftige blødninger fra før, så får ikke lov til kobberspiral heller. Hvor får du tak i pessaret ditt?
meg & to små vampyrer Skrevet 18. november 2008 #15 Skrevet 18. november 2008 joda. bare bare bare:) dro hjem fra skolen pga magesmerter nå. oppblåst med varmeflaske på magen. + litt stressa pga gruppeeksamen da. men roe ned, ikke tenke på det før i morgen.
Gjest Skrevet 18. november 2008 #16 Skrevet 18. november 2008 Det er bare et sted i Norge som selger, du må ringe inn bestillingen din (hm, pc'en min er nettopp rebootet så alle favorittene mine er borte, men hvis du googler pessar, så finner du nettsiden deres. Står helt stille på firmanavnet nå). Og sæddrepende skum må bestilles fra utlandet (pessar-folkene sender med adresser du kan handle fra). Først må du til legen og sjekke størrelsen din, så kan du bestille. Og du er jo prøver, så du bør nok vente til etter svangerskap og fødsel er overstått da målene kan endre seg. Hvertfall, pessaret koster ca 350 kr og skummet rundt en hundrings.
meg & to små vampyrer Skrevet 18. november 2008 #17 Skrevet 18. november 2008 Skal vurdere det etter prøvinga er ferdig. Men da skal jo kanskje min kjære steriliseres. og jeg skrelles i livmoren, jippi evt.
Gjest Skrevet 18. november 2008 #18 Skrevet 18. november 2008 Skrelles i livmoren?! Utdyp takk, jeg sitter her med noen helt forferdelige mentale bilder som jeg håper du kan avkrefte:o/
meg & to små vampyrer Skrevet 18. november 2008 #19 Skrevet 18. november 2008 Hmmm. http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&parentid=0&me%20nuid=2141&documentid=12782 sånn som linken, bare at gynekologen min informerte at de brukte en slags glødetråd til å skrellle med nå for tiden.
kokosyklus Skrevet 18. november 2008 Forfatter #20 Skrevet 18. november 2008 heier på¨varmeflaska§!!!!!!!!!!!!!!!! Pjuk ass. stakkars stakkars deg!
meg & to små vampyrer Skrevet 18. november 2008 #21 Skrevet 18. november 2008 jeg også og dumme serier. gøye serier på tv?
kokosyklus Skrevet 18. november 2008 Forfatter #22 Skrevet 18. november 2008 jeg har sett på bonderomantikk. Nå skal jeg sette på SELSKAPSREISEN SOS ( ja, nettopp) og prøve å få lest litt til fotokurset i morgen. Jeg er blodseriøs "student" med midlertidige konsentrasjonsproblemer... Nå kom jeg på at jeg heller skal gå inn på grete roede nettsider og lage meg en oversikt over trening og kost ....jeg tar litt av men har bestemt meg. jeg MÅ ha bort flesket! Jeg ser f.. ikke ut. Du trenger ikke si sånne ting som at det gjør jeg ikke osv, for jeg vet jeg ikke er feit, men feit NOk til å være meg:) I morgen skal jeg bestille time med treningsveileder også skal jeg pumpe jern og jogge på mølla til jeg er like slank og smekker som du:)
meg & to små vampyrer Skrevet 18. november 2008 #23 Skrevet 18. november 2008 Ja, ja, jeg tenkte bare det er fint å vite at ikke hele verden mener du er for feit jeg da vet du. selv om du ikke er 100% fornøyd selv. Men jeg er for trening, det er deilig å trene. enig i det:) Jeg tror jeg bare er tynn pga utmattelse for tida forresten ha ha, ikke noe å trakte etter.
kokosyklus Skrevet 18. november 2008 Forfatter #24 Skrevet 18. november 2008 Da synes jeg du skal gjøre noe som får opp energien litt... gjør som meg, spis pepperkaker... Det var tomt for seigmenn!! ha ha les denne tråden oppover snuppa. Der er hele mitt berg og dalbane humør dokumentert svart på hvitt..
meg & to små vampyrer Skrevet 18. november 2008 #25 Skrevet 18. november 2008 ok, skal gjøre. Lese tråden. Tar jern, men har glemt de siste dagene/ukene ja... hm, dumme meg. jeg glemmer at jeg er anemisk alltid jeg. Uansett humør så ser det ut som flytting har gjort det mer lykkelig enn å bo i drittbyen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå