Gå til innhold

3d ultralyd i uke 27-erfaringer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tatt 3d ultralyd i uke 27? er det for tidlig? vil gjerne ha tilbakemeldinger fra dere. Hva ser man på en 3d ultralyd sånn i forhold til vanlig ul. Håper på masse svar,...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

 

jeg var på 3D ul igår, er 27+5. fikk kjempefine bilder! der jeg var anbefalte de rundt disse tider. noe senere blir det vanskeligere å få fine bilder siden barnet blir større og får mindre plass.

 

Vi hadde først 2D( vanlig ul) hvor han gikk igjennom anatomien og så til at alt var ok. sjekket hjerterytme og blodgj.strøm i navlestreng. deretter 3D hvor vi tydelig fikk se lillepål'en ligge og drikke forstervann :-) man ser at det er en baby, både med bein og hud. på 2d ser man mest ben. kanskje dårlig forklart. uansett veldig fornøyd vi ihvertfall!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...