Gjest Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Vet jo at du er sydame (hihi), hvis du skulle laget en lekker kjole til meg, hva hadde jeg måttet ut med da? Ikke type galla altså, men en jeg kan bruke til jul og sånn feks?
Monajenten Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Hmmm, vet du, jeg aner faktisk ikke, for jeg har ikke sydd så mye i det siste (lite tid.) Men det blir nok noen tusen, for det er dyrt med stoff og tar tid. Men vet du - ta en titt på www.leannaselskapskjoler.no, hun har vanvittig mange lekre kjoler som er billig også!!
Gjest Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Jojo, men poenget var jo at DU skulle gjøre det da;) En Monakjole liksom... Men dersom jeg besørger stoffet selv og sender deg, og mønster også? Jeg vet nemlig akkurat hva jeg vil ha, for det er en kjole min (avdøde) mor egentlig begynte på... Så jeg har jo alt egentlig, bare ikke vett nok til å sy:p
Monajenten Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Åh næææh, nå ble jeg helt rørt her. En Monakjole...sukk:-D Når trenger du den? Haster det? Jeg går på skole nå nemlig, og føler ikke helt at jeg har tid til det nå. Men jeg ville gjerne ha gjort det. Det er en spesiell oppgave:-) Og hvor bor du? Prøvinger er ganske viktig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå