BabyBlue Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Da min bror og min søster ønsker seg dette til Jul bestemte jeg meg for å da til Living. Jeg dro ned dit og fant masse fine i nydelige farger. Jeg fikk ikke svar hos noen av de så viste ikke helt med farge så satte de på vent. Vi har fargen sand på soverommet så jeg fant ett sett i sand farge og kjøpte dette til meg selv....syns det så litt orange ut i fargen, men alle andre stemte iht de som hang over så da gjorde nok dette det også. Dro hjem å reiv av papiret og slengte det i vaskemaskina...da jeg skulle ta de ut så jeg at det var bare ett putetrekk som var i fargen sand...resten var i rosa/orange/sand...på det putetrekket som var sand var det en liten flekk med fargen som resten. Så jeg ringte til Living og de ba meg komme ned med det. Jeg dro ned med vått sengetøy og de fikk se det. De sa at den typen hadde mye problemer med fargen og at det hadde skjedd en feil med fargestoffet, jeg skulle selvsagt få nytt men fikk jo ikke da samme farge, eller en farge mørkere for dette gjalt alt av de mørke fargene. Da lurer jeg på....hvorfor selger de det??? Er det ikke bedre da å ta dette ut av butikken??? Jeg kunne spart meg for så utrolig mye jobb!!! Å de får helt sikkert andre kunder som opplever det samme!! Litt irritert....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå