Gå til innhold

Noen med erfaring med Simo Kombi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at den er nedsatt til 4.499,- på Barnas hus. Er dette en god og brukervennlig vogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde den til nr 1. Skal også bruke den tilnr.to. Har igrunn brukt den helt frem til nå. Han er 2 år og 8månder.

Den har stor bag, gode store lufthjul, bra fjæring. Masse plass til varer under vogna.

Den er selvfølgelig litt tyngre enn 3 hulinger. Men tar faktisk mindre plass i bilen. Fordi den er smalere enn 3hjulinger.

Vi er stor fornøyd med den. Trillet faktisk på niesa mi i dag i hennes 3hjuling. For noe dritt i forhold. Men, det kan nok være at jeg er mer vant med simoen.

Skrevet

Vi kjøpte den ny til vår eldste, som snart er 2 år. Skal bruke den til neste også. Vi er kjempefornøyd. Ja, den ER tung å løfte inn og ut av bilen. Men sååå ofte er det ikke vi gjør det, at det er noe problem. Den er god å trille, vognbagen er stor og holder lenge, det er en stabil vogn, den funker fint på alle fører, og den er generelt sett BRA :D

Skrevet

Jepp! Anbefales=)

Ja, den er tung, men også veeeeeldig stabil!!! Utrolig god å kjøre,lufthjul er jo et stort pluss, bagen kunne snuppa ligge i til hun var over året.

(hun brukte den ikke altså, men hadde den på rommet hennes, og frem til 1årsdagen var det plass til henne=)

Veldig gode fjæringer, og en helt topp vogn etter min mening.

Venter nr 2 i Jan, og skal fortsette med simoen. Må bare kjøpe søskenbrett til storesøs=)

Skrevet

Vi har også den. Jeg liker vogma vår kjempegodt. Synes ikke den er tung heller, men så har jeg ikke løftet på så mange vogner i mitt liv. Men som skrevet ovenfor så er det stor plass i bagen og lett og bare ta den ut når ungen for stor for den. Jenta vår er 18 mnd og sover enda i vogna si med god plass(uten baggen da) Jeg tenker å bruke den til neste unge også! Har vært på shopping et par ganger med en sånn liten trille, og synes det er noe dritt å trille med så det ender alltid med at jeg tar Simoen i stedet!

EN flott vogn!

Skrevet

Jeg hadde simo til å begynne med når min første ble født. Var igrunn veldig fornøyd med selve vogna, av samme grunner som nevnt over. Men, til mitt bruk viste den seg allikevel å ikke fungere så godt. Er masse ute på tur, med en stor hund, og simoen ble rett og slett for tung, vanskelig å svinge med osv. Men hadde jeg ikke hatt hund, så ville jeg nok sverget til simo jeg og. Så det avhenger jo mer av din livsstil, og hva du krever av en vogn.

Skrevet

vi kjøpte simo kombi i 2004 til vår første, og nå skal den brukes til 3. mann :-)

vi bruker den ennå til nr to (som er 20 mnd)

Er veldig fornøyd med den vogna - pga alle grunnene over her - og 4499 er en veeeeldig god pris.... (vi betalte 6990 i 2004...)

Skrevet

Dette høres veldig bra ut altså! Tusen takk for hjelp.

Jeg har lagt av vognen og skal hente den etter jobb. Stilig å komme trillende gjennom byen med stor mage og tom barnevogn.. ;) Bedre enn å stresse med kassene i alle fall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...