Gå til innhold

Nå er jeg så ufattelig lei meg:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal flytte i begynnelsen av desember pga mannen min har fått ny jobb. Jeg studerer ved høyskolen og har sendt inn søknad om overføring til høyskolen dit vi skal flytte.

Snakket med de for en måneds tid siden der di sa at det så ikke ut som det skulle bli noe problem og at jeg bare måtte lese. Så nå har jeg lest og stått på i troen om at det skulle ordne seg. Men i dag ringte jeg de igjen og da sa de at det ikke var mulig siden jeg manglet 6 studiepoeng i forhold til deres fagplan dette semesteret. Og det får jeg vite en uke før eksamen!

Jeg som var så godt i gang nå, så må jeg vente til sommeren å begynne studiet på nytt igjen:( Har jo en del studielån og da uff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke han flytte alene, eller du blit ukependler? Du trenger jo ikke å slutte å studere. Det finnes løsninger på det meste, bare man vil.

Skrevet

Skal snakke med studieveileder i morgen om jeg kan få en alternativ studieplan, evt.komme hit på det jeg må være på,ta eksamen etc. Men det er langt å reise da, ni timer med bil, men 40 min med fly. Jeg studerer til å bli sosionom første året, men til sommeren kan jeg bytte over for da er studiepoengene like. Men er jo en del som er obligatorisk da, prsksis f.eks,men kanskje jeg kunne tatt den der vi flytter.

Vet ikke hvordan jeg skal motivere meg til å lese mer på eksamen som er om en uke, npr jeg ikke vet om jeg får fortsette:(

Skrevet

Skjønner deg godt! Det der er dritt!

Men--- det er aldri dumt å ha en eksamen, så gjør ditt beste. Kanskje belønnes du hvis du må skifte studie.

Jeg byttet skole midt i studiet og fikk litt igjen for de eksamener jeg hadde fra før. Fikk også litt igjen for tidligere oppgaver etc. Dette var sykepleien da, men kanskje får du også noe igjen for å stå på litt med din eksamen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...