Mai - baby Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Hei. Jeg har en baby på 6 måneder som plutselig for 1 måneds tid siden begynte å få eksem. Det startet med litt i ansiktet for så å forverre seg til hele kroppen. Har vært hos lege å fått kortison. Så nå smører vi med kortison og fet krem.Det blir bedre med kortison, men jeg kan ikke holde på med det hver dag i en ubegrenset periode. Selv om eksemen ikke syns så mye nå så virker det som om ham klør noe helt forferdelig.Natta er helt grusom. Må holde hendene hans.Lite søvn for både for mor og barn.Det jeg lurer på nå er om eksemen kan komme på grunn av en form for allergi?Vi har katt, kan det være den?Eller noe jeg spiser?fullammer enda.Har hørt med legen om vi kan ta en allergi test, men han mente det ikke var noe vits når han var så liten.Men noe må vi jo gjøre.Hvis eksemen kommer av noe han er allergisk av må vi finne ut hva det er. Ble litt langt det her, men er så frustrerende!synes så synd på lille gutt! På forhånd,Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå