Gjest Sauen - uke 13 Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 En hyggelig mann som lurte på om han kunne få registrere tv'en min siden vi ikke betalte lisens... Huff, jeg ble jo reint flau for jeg har faktisk ikke tenkt på den lisensen i det hele tatt... TV'en vår står ikke registert på oss, og tidligere har jeg leid leilighet og flyttet omtrent en gang i halvåret... Jaja, jeg ga ham de opplysningene jeg trengte og sa at jeg var litt flau, men han sa jeg ikke akkurat var førstemann og at han hadde vært der selv=) Så nå skal jeg gjøre min samfunnsplikt og betale for en kanal jeg aldri ser på...=P
PinkBabyDoll Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Uuups, glad jeg har tittehull og aldri åpner til ukjente mennesker ;P
Mersa og gutta <3 Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Hvor bor du da? Greit å vite om nrk er ute på tur!
Gjest Sauen - uke 13 Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Bergen Vest=) Kikkehull vi også men han hadde visst glemt å ta på NRK-jakka... hehe. Tenkte det kanskje var en nabo eller noe, bor i høyblokk så er mange naboer vi ikke kjenner.
Ksenia & Anjem Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 Kommer de på døren? herre jesus har de lite å gjøre eller? hehe
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 Det gjør de alltid... sjekker om folk har betalt. Kom til oss en gang også (når jeg bodde med eksen)... han prøvde å gjøre seg dum å si at vi hadde parabol! Haha.. slapp å betale for tapt lisens da Sure penger!
Gjest Skrevet 18. november 2008 #7 Skrevet 18. november 2008 De har vært på døra her også, omtrent hvert 3 år kommer de sniiikende:p
Mersa og gutta <3 Skrevet 18. november 2008 #8 Skrevet 18. november 2008 Jeg åpnet en gang da jeg var student, og der stod en Nrk mann med vest og viste skiltet og sa han var fra Nrk. Jeg fikk helt hetta og sa jeg ikke skulle ha noe og smalt igjen døra!! Tv stod på og nyhetsvignetten gikk i bakgrunnen... Ble skikkelig redd, låste døra og skrudde av lys og tv og skammet meg!! hehe Senere på kvelden banket det på igjen og da åpnet jeg ikke. Så etterpå at det var tvaksjonen, fikk så dårlig samvittighet at jeg løp ut til de og gav det jeg hadde!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 18. november 2008 #9 Skrevet 18. november 2008 synes det blir feil at det skal sees på som samfunnsplikt. ja til fjerning av lisensen- og la nrk få pengene via skatten. det ville blitt mer rettferdig for alle!!
Tarantellamora Skrevet 18. november 2008 #10 Skrevet 18. november 2008 Joda, vi kan alle være enige i at NRK lisensen bør fjernes men når vi nå likevel må betale, så liker jeg ikke å lure med unna. Har jeg TV, så betaler jeg...
neekap Skrevet 18. november 2008 #11 Skrevet 18. november 2008 jeg betaler (nesten) med glede den lisensen. Det er det virkelig verdt for å ha en reklamefri kanal.. Er så dritlei all reklamen på de andre kanalene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå