Gå til innhold

dere som har gutt,..

(Liten tass med tut ventes:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Vært overbevist siden dagen testen lyste positiv at det var gutt jeg kom til å få, å etter ultralyd i dag ble det bekreftet. Har aldri sett for meg meg selv som mamma til gutter.. høres vel rart ut, men jeg er litt dullete å veldig opptatt av kos og nærhet. Hvordan er det å ha gutt..? Innbiller meg at de er mye mer upersonlige enn jenter hvertfall når de blir litt eldre. Er jo ikke skuffa akkurat han var heldigvis hel og frisk:) men dette stemte liksom ikke med meg som person følte jeg..

noen som skjønner hva jeg vil frem til, å som kanskje har erfaringer med gutt vs jente? Ikke misforstå, jeg er overlykkelig for å få et sunt barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke gutt, men jente, og hun er ikke akkurat opptatt av nærhet og kos. Siden hun ble født har hun knapt sittet på fanget, skal bare klatre og løpe osv. Jeg kjenner mange små gutter som er mye mer kosete enn jenta mi.

Skrevet

Skjønner hva du mener, men tenkte ikke sånn selv. Min eldste er gutt og veldig kosete og han er 6 år. Jobber med 1-3 åringer, og ser ikke forskjell på kosing og behov for et fang og nærhet på gutter og jenter, så bare gled deg :o)

Skrevet

Nei det er vel som dere sier..vi alle er jo individer:) Har bare innbilt meg at jenter var mere nære kanskje. Det kommer jo an på personen. Gleder meg masse jeg. Er så deilig å kjenne han sprelle der inne. :) følte det jeg skrev ble litt overfladisk, å det er jeg absolutt ikke. Fant liksom ikke noe bedre måte å formulere det på.

Skrevet

Jeg har en skikkelig kosete gutt på 3 år =)

Skrevet

Tror det går mer på personlighet enn kjønn jeg. Har to gutter og en jente fra før. Den eldste gutten har alltid vært kosete og hjemmekjær, mens den andre overhode ikke er det... Jenta på 3 er sånn midt imellom:)

Jeg følte meg ikke som noe "jentemamma" da jeg fikk høre at vi skulle ha jente, men moro med begge kjønn da :) Nå viste ul gutt, men jeg har veldig jentefølelse så vi får se hva som kommer ut :)

Skrevet

Jeg har en liten gutt på 1 1/2 år, og må innrømme at jeg hadde litt mer lyst på jente i utgangspunktet. Men han er verdens snilleste, roligste og søteste, kunne ikke fått et bedre barn! Han koser også, men ikke sånn voldsomt mye. Nå skal jeg ha jente, og innbiller meg at det kommer et lite "troll" for å gjøre opp for det lille englebarnet vårt... :-)

Skrevet

Skjønner i grunnen litt hva du mener. For meg var det litt vanskelig å se for meg at jeg skulle være mor til en gutt, fordi jeg selv bare har en søster og i grunnen ikke helt visste hvordan man skulle "oppdra gutter". Ja, det var slike rare tanker jeg fikk da jeg var gravid, men etter at han ble født har det ikke slått meg i det hele tatt at det er rart:)

Skrevet

jeg er mamma til en skikkelig kose gutt. han er 1 og 1/2 år, elsker kos og nærhet. barnehagetantene sier tom at han koser de andre barna i barnahagen.

men det er klart, han kan være ganske vilter til tider også:)

nå skal vi få jente, og synes det er skikkelig rart, kanskje fordi jeg selv ikke har et godt forhold til min mor... men det har broren min derimot!

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Jeg hadde alltid sett for meg at min førstefødte ville bli ei jente, men ut kom en nydelig gutt. Det ble fra første møte den mest naturligste ting i verden å være mamma til en gutt, kunne ikke ha vært gladere!!!! Han har passert 10 mnd nå, og er verdens beste lille prins=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...