Gå til innhold

hva kommer egentlig stikkinger av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde el om søndag tror jeg... og har veldig mye murring og stikkinger nå, samt litt krampr lignende smerter, men hvis egget ble befruktet så er det jo ikke kommet i livmoren enda, så hvorfor denne murringen?

Og hva er det egentlig som fremprovoserer denne stikkingen?

jeg skal jo ikke kjenne noe enda ettersom egget fremdeles er i egglederen.... så..........skjønner liksom ikke detta helt he, he..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man kan ha vondt når egget vandrer ned mot livmoren også, fordi egglederene har rytmiske sammentrekninger for å presse egget nedover mot livmoren. dette kan pågå i fire dager. har nå jeg lest :)

Skrevet

Altså uten at dette gjelder deg da så klart :) så har jeg også lest at det kan være at man har noen cyster på eggstokkene, så før og etter el, og under el, kan det presse ekstra på, og stikke på en måte. Har det sånn selv. Jeg lurer på hva det er som gjør sånn at det gjør vondt når man reiser seg fort. Er som om det strekker i sidene ved magen.

Skrevet

mikadimoo - det du beskriver høres ut som ligament smerter, strekker seg når livmor blir større..... hvor ligger du henn i syklusen?

Jeg høret engang at det gule legemet kan avgi en form for smerte...., kan dette stemme? eller er det disse rytmiske samentrekningene, ettersom det kommer ved jevne mellomrom i en tid... hmmm...

Skrevet

Nei gud jeg aner ikke hehe. Jeg har ikm ons/tor/fre, altså i morgen + + Enten ons/tor/fre, så jeg vet ikke gitt, men har hatt det nå siden el ca, at når jeg reiser meg fort så strekker det veldig, det er ubehagelig/vondt, men varer bare i et par sekunder da :)

Skrevet

åh!! så spennende da!! he, he, jeg husker godt de smertene der fra forrige svangerskap ;)

Håpe det er noe på gang hos deg da!, skal i allefall frysse fingre for deg ;)

Har du testa noe enda eller?

Skrevet

he, he, jeg skal ikke frysse fingrene, men krysse hi, hi, hi

Skrevet

Tusen takk for det, søt du er :) Jeg er spent, tante rød har jo ikke kommed enda, men er noe med det når man rett og slett bare føler det på seg, at nå kommer hun. Jeg har ingen symptomer på at hun kommer, sånn i kroppen. Ingen murringer etc., men det får jeg aldri før hun har vært her noen timer. Jeg har en mild mensen som bare varer i 3 dager ca, så jeg er nok heldig der. Samtidig så er det jo umulig å vite at hun er der før det kommer rødt på papiret....æsj får det alltid når jeg våkner om morgenen etter jeg har vært på do. Gruer meg til jeg ser det, for da er det liksom 0 plass for mer håp.

Pappa pleier å si: det er rart hvordan mennesket holder fast på håpet, til det virkelig ikke er noe mer å hente.

Skrevet

he, he, sant det der med håpet...! noen ganger vil man nesten ikke vite for da kan det hende man må gi slipp på håpet!

Ønsker deg masse lykke til i allefall!!!

Hvor i landet er du fra da? og har du vært prøver lenge?

Skrevet

Koselig alikevel :)

Jeg er i Oslo og er i denne runden i min 1pp, prøvde i 5pp'er før det klaffet med førstejenta. Du da ?

Skrevet

jeg er fra fredrikstad, og er vel egentlig ikke ordentlig prøver enda... he, he, hobby prøver... ;)

Jeg går ikke på prev da, og har sex når det passer liksom.. he, he

Brukte 2 pp med nr 1 og nr 2 var ikke planlagt så...... blir spennende å se om det går like fort denne gangen, setter igang med prøving for fullt neste pp hvis ikke det klaffet nå da, he, he.. så dette er vel min første pp

Skrevet

Hehe skjønner, det funker jo som regel best da, og ikke stresse og styre. Så du har to fra før av, det hjelper nok på det og slappe av :) Da har du alt jeg har drømt om, 2 stk pruttiser hehe ! Jeg har fått murringer i korsryggen også nå, imorgen tidlig når jeg våkner er jeg tobarnsmor, til en jente på 2 år, og til et mensen"barn" æsj..

Skrevet

ikke ta sorgene på forskudd da!

symtomene på graviditet og mens er jo ganske like...

gir ikke opp før tanta er kommet, he, he, he...

Du får holde meg oppdatert da!! jeg heie på deg!!! ;) tihi

Skrevet

Ja sant, man bør jo ikke det, meeeeen huff, tanta har ikke kommet i løpet av denne natten heller da, men så har jeg jo ikm i disse dager, akkurat når vet jeg jo ikke. Om jeg ser på de to forrige syklusene mine så skulle den ha kommet igår nemlig, på dag 26, sjekket det nå. Hmmmm.. Da hadde jeg vel praktisk talt ikm igår ? Tja kan jo ha forskjellige sykluser da. Nei !!! Nå så jeg på kalenderen, og idag er dag 26, så idag skal mensen komme...æsj :( Vedder på at tanta bare ligger inni der og tenker: "nå venter jeg litt sånn at hun trooor hun kan være gravid, så kommer jeg og gir henne et kraftig spark i magen"

HAHA herregud for en syk tankegang, er ikke så seriøst som det hørtes ut, bare tuller litt her. Så klart vi må holde hverandre oppdatert :)

Skrevet

jeg følger spent med på deg vettu... he, he..

jeg har ikke ikm før 30 jeg da, og det er leeeeeeeenge til_!!!

Skrevet

Sitter på jobb nå med murringer i ryggen. Helt utrolig om jeg ikke får tr nå. 30ende ja, det er jo en stund til, men det går alikevel fort :) Jeg håper sååå for deg !!!

Skrevet

takk for det!! he, he... og ikke for å gi deg falske forhåpninger eller no, men jeg har ALDRI hatt ligament smerter uten å være gravid..., så jeg har trua på deg!!!

Men det er jo din kropp, så du kjenner den jo best!

Skrevet

Hehe jeg er jo så klart glad for det om det er slik du sier, men nå klarte jeg ikke å vente mer, måtte teste og den var negativ. Og jeg har ikm til fredag, eller allerede i dag om denne syklusen er somd en forrige, så da er nok tanta på tur :( Ligament smerter er det de greiene som gjrø vondt når jeg reiser meg fort, at det strekker slik i sden etc. ?

Skrevet

jepp, det er de smertene ja....

du kan jo fortsatt teste pos da, så lenge tanta holder seg unna så er det håp!!

;)

Skrevet

Huff, jeg har nok mistet håpet, men det kommer jo nye muligheter, selv om jeg jo vil bli ferdig med tanten før jeg tenker på det må jeg innrømme =/ nå får vi fokusere på deg =D

Skrevet

he, he, på meg ja...., var det da, er jo så himla lenge til ikm.....! :)

Ikke har jeg noe symtomer heller foruten murringer... og luft, men det kommer av noe shit pills jeg tar... he, he..

Så får bare vente å se..

Skrevet

Da ble jeg uheldig denne gangen også, tanterød kom nettopp nå da jeg kom hjem fra jobb ! Jeg hadde håpet på at det kunne gå fort denne gangen, så man slapp å styre så, men neida... !

Vel vel vi får følge med deg nå og håpehåpehåpe :)

Jeg så faktisk på tempen i morges at mensen kom til å komme, jeg tok tempen sist da jeg ble gravid, og det er egentlig det eneste som forteller meg klare fakta, skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjorde det denne mnd, men, men !!! Nå har jeg startet iallefall.

Skrevet

den hersens tr...! he, he, får håpe det klaffer neste mnd da! :)

Jeg temper ikke jeg da...

Men da er det min tur å gå å vente på tr! he, he, he... i 10 dager til! det er LENGE.....

Skrevet

Tante rød kommer ikke til deg ;) Det har jeg bestemt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...