Gå til innhold

AU AU AUUUU.........


Anbefalte innlegg

Skrevet

har sååå vondt i ryggen og lurer på om noen vet,om man skal

ta IBUX,er det best å ta det rett etter AMMING.Eller spiller det ingen rolle hvortid man tar dem??

Det er snakk om 600mg pr.tabelett og kunne virkelig tenkt meg å ta 2.Tar aldri tabeletter,men no er jeg sååå lei av å ha vondt,verket siden fredag.

Muligens fordi jeg er begynt hos fysioterapi,men kjenner at no plages jeg enda mere når jeg bærer på gullet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på felleskatalogen.no å sjekk der. Mener vel at ibux absolutt ikke skal taes, men ikke sikker. Veit at i graviditeten er det absoltt ambefalt å ikke ta det, fordi det kan føre til abort.

Skrevet

Hvis du aldri tar tabletter er det galskap å ta 1200 mg. 1200 mg er maks døgndose som skal fordeles på 2-4 doser som skal inntas med 6-8 timers mellomrom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...