Gå til innhold

Buhu syte syte syte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff jeg er en liten sytepave i dag, jeg er boooombesikker på at mensen kommer og at det ikke har klaffet denne mnd....ergo syte syte syte ! Er jo bare i vår 1pp, men sist jeg skulle bli gravid klaffet det ikke før i 5pp. (det er jo ingenting, tenker mange her nå) og det er helt riktig, det er ikke så lenge. meeeeeeen vi brukte et år på å bestemme oss for å prøve og når man da starter føles jo dagene som år...

Jeg hadde virkelig håpet jeg skulle slippe det denne gangen, folk er jo forskjellige, og jeg tok det tungt når mensen kom. Vet bare at det tærer på meg om jeg må gå lenge, og for alt jeg vet så går det jo superlang tid, man har ingen garantier når det gjelder dette temaet.

Er vel ingen spesiell mening med dette innlegget annet enn å lufte frustrasjon. Jeg har ikm ons/tor/fre. Vet ikke helt når, syklusen har variert noe så det er usikkert. Jeg følger i tillegg med på tappen, og nå har den begynt å trekke seg opp og blitt mykere, samt åpne seg litt. Så tanta melder sin ankomst for fullt ! Faktisk så tror jeg den kan være her allerede i morgen, hvis ikke imorgen, torsdag.

Æsj, litt lei i dag merker jeg. En ting jeg er glad for er at jeg blir sååå glad hver gang noen her inne blir gravid :) Fint å kunne glede seg for andre i det minste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, kjenner følelesen av at jeg VET det ikke klaffet.. selv før IKM.. jeg har visst det alle de foregående månedene jeg har prøvd. Da blir man bare så oppgitt og håper mensen kommer sporentreks så man kan starte på prøvingen igjen.. Jeg blir dritmisunnelig på alle som får det til,men litt glad også, fordi da vet jeg det er håp. Jeg tror skikkelig på at man bare VET når det har klaffet. Håper du får den følelsen neste måned da :)

Skrevet

Her kommer neste bedritne ting, typen er desverre bortreist nesten helt frem til jul, kommer hjem rundt 18ende...så det blir nok ikke prøving igjen på en stund :( Det er så dritt !

Skrevet

Jeg kjenner til det! gubben min er stadig ute og reiser han og. Jeg har egentlig prøvd i syv måneder, men bare fire aktivit, fordi han har vært borte de andre gangene jeg har hatt EL.. dårlig timing!!!!! spesielt når en prøveperiode føles ut som et helt år...

Skrevet

Ja det er helt ufattelig kjedelig, særlig når man sitter der og KJENNER at man har el sant, føles litt bortkastet, men lite man får gjort med det i grunn. Merker bare at jeg kunne ønske hun kom, i dag, sånn at jeg slapp å gå å vente. Desto lengre tid det tar, desto mer håp får man jo...på en måte ?! Hvordan ligger du an da ? I syklusen ?

Skrevet

jeg har IKM søndag neste uke.. akkurat ferdig med EL med andre ord.. måtte mase meg til noen krapeaktige samleier! har bad feeling denne gangen også da.. innbiller meg at samboer har dårlige svømmere, kanskje derfor jeg ikke får den gode følelesen.. jeg har et barn fra før på seks, men med en annen mann. neste måned skal jeg kun ha ETT samleie, og det på EL-dagen, har jeg bestemt, og da skal vi ha spart opp svømmerne i minst en uke før! tror det må en stooor dose til istedet for mange små:D

Skrevet

Høres ut som en bra plan :) Min datter er også fra en annen mann enn han jeg er sammen med nå da, så vi har jo rimelig like situasjoner da :)

Skrevet

det er lov å syte...jeg er også lei...neg test idag, og sikker på at tanta kommer imorgen;-(

Skrevet

Huff det er bare rett og slett dritt :( Føler så med "oss", MEN det kan jo skje ting da !!! Selv om jeg for min del vet at tanta kommer :(

Skrevet

kroppen min er idag som den pleier dagen før ikm, så jeg er rimelig sikker jeg også;-(

men hvis det klaffer i neste pp får vi jo svar før julaften hvertfall;-)

og det er utrolig hvor deilig det er for hodet å ha mensen..ikke el, venting eller noe...får liksom hentet seg inn litt igjen etter kjøret;-)

Skrevet

Jeg merker jo ingenting på kroppen min jeg da, men kun tappen ! Den forteller meg så mye føler jeg. Det at den er litt mykere, og viser antydning til åpning forteller at noe er i ferd med å skje. For min del blir det nok ingen pp neste periode, for typen skal ut å reise :( Så derfor dette er ekstra surt for min del. Ja hodet har godt av mensen, veldig godt, resten av kroppen ? Not so much :P

Skrevet

nei resten av kroppen har ikke godt av mensen...jeg tror jeg må ta noen jern sprøyter snart, for jeg er så sliten og trøtt, og pleier å blø så vannvittig under mensen;-( og dagen blir ikke topp på jobb imorgen, med smerter..blæh...måtte bare få ut litt syting jeg også;-0

tror det ikke blir så aktiv pp her heller, for sambo skal bort rundt el..men det er kanskje greit med en liten timeout;-)

Skrevet

Det er sant ! Huff, det er så rart hvor ekstremt oppgitt man blir, og hvor ekstremt skuffet og lei og sliten. Man ønsker det liksom så UTROLIG sterkt. Merkelig instinkt dette morsinstinktet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...