Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Ironisk...Hm..vi har vært til legen å fått konstantert halsbetennelse hos lillesnuppa, så idag startet vi på penicilin kur!!! men vi bruker det ikke ved ørebetennelse(ikke ved vanlig iallefall!!) Hvordan ser dere på antibiotika bruk??
Tweak Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Overdreven bruk av antibiotika i samfunnet liker jeg ikke. Bruk av antibiotika fremmer leveforholdene for antibiotikaresistente bakterier, og i flere og flere tilfeller møter vi sykdomsfremkallende antibiotikaresistente bakterier som vi til nå ikke har noe forsvar mot enn vårt eget immunsystem. Jeg er glad for at vi ikke kan kjøpe antibiotika reseptfritt i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå