♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Skrev i dag tidlig at jeg hadde svie og noen blod dråper i dag tidlig... Tenkte først urinveisinfeksjon men på kontroll hos legen så var det ingen ting. Alt var bra. Dro så til skolen for å få med meg resten av dagen der, og like føre ene timen skulle begynne så fikk jeg sterke smerter i ryggen og de ville ikke gå over. Magen strammet seg og slapp opp igjen. Begynnte å mistenke at det var rier, i alle fall ikke kynnere som jeg har hatt tidligere. Endte med å komme meg til sykehuset, fredrikstad, og ble sendt opp til b3 hvor jeg ble mødt av en kjempe hyggelig og rolig jordmor, husker ikke navn. Ble lagt til oppservasjon og hun fikk ikke registreret riene men hun kjente på magen min og flyttet rundt på denne dingsen! og hun fikk registrert en halv der og en halv der. til slutt fikk hun endelig registrert en! Babyen lå å sparket og snudde på seg som aldri før. Jeg sa at det forsatt svir og presser på i underlivet og jeg føler at jeg må på do. Ho sjekket da opp men kunne ikke si noe for sikkert. Legen skulle se på meg. Inn til UL og legen tok utvendig og innvendig UL, Han sa det at jeg hadde rier, og det var noe på gang. og på innvendig UL så sa han at det var 4 cm men forsatt lukket? skjønte ikke helt den, men han var utenlandsk ( ikke noe vondt ment men noen ganger vanskelig å skjønne hva de sier hvis de ikke snakker norsk rent) Han sa at jeg kunne dra hjem og legge meg på sofaen, slappe av og drikke mye vann/saft/te osv. Det var noe på gang men kunne ta flere uker føre det skjedde noe mer Var ute av sykehuset litt over 2 og jeg har forsatt rier. Det var 13 min i mellom dem.... Hvis det ble mere og kraftigere så skulle vi komme inn igjen med en gang! Synes godt den kan være inne der litt lengre. gjerne til over nyttår men begynner jo å se at det ikke går da! hm... så nå ligger jeg rett ut på sofaen, føler forsatt at jeg må på do og begynner å bli tørst.... Blir å piske gubben rundt nå da!
girl23 *har fått prinsen sin* Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Heisann. Er litt nysjerrig på når du har termin? Ja, da er det bare til å ligge å slappe av og ta livet med ro Håper det går over og at den lille blir der inne litt til Lykke til og en klem til deg
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 18. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2008 Jeg har termin 25 januar.... Glemte kanskje å skrive det.
girl23 *har fått prinsen sin* Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Ja, da er det vel litt tidlig... Jeg har termin 15 og 18 jan. Men hadde du 4 cm åpning??? Det er jo mye det!!
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 18. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2008 Ja er jo det... Men han sa aldri noe om at det var åpent han snakket om at det var 4 cm men nevnte aldri åpning... så jeg vet ikke jeg. Ligger i alle fall rett på sofaen og her får jeg bare bli
girl23 *har fått prinsen sin* Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 Ja, det må du da gjøre Du får god snakke med den lille at den får holde seeg der inne ett par uker til hehe.. Masse lykke til deg og håper alt går kjempefint med deg.
Giinaღ Skrevet 18. november 2008 #7 Skrevet 18. november 2008 Ojoj,,,, jeg måtte innom og lese da jeg så nicket ditt. husker at du har termin omtrent likt med meg (22.jan.) Ja, det er no tidlig da. Fikk du gutten din også en god stund før termin, eller? Synes den forklaringen du fikk var så rart, jeg. Sa han noe om at det kunne bli en så tidlig fødsel? Skal du ligge rett ut helt til du føder? Lykke til iallefall. Så håper jeg vi ser deg her inne en stund til
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 18. november 2008 #8 Skrevet 18. november 2008 Hei, svarer fra 2.trim Dersom legen sa at det var lukket og 4 cm, så betyr det at det er 4 cm igjen av tappen din. Du kan ikke ha 4 cm åpning samtidig som du er lukket, om du skjønner? Tappen må være helt avflatet og vekk og bløt før det begynner å åpne seg. Så det er nok bare å ta livet med ro og slappe av slik at ikke riene fører til mer modning så lenge før termin
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 18. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. november 2008 Nei første mann kom på termin dagen så han var ikke tidlig! Han regnet med at jeg kom til å føde før tiden ja men ikke noe om hvor tidlig. Er sykemeldt ut uka så skulle vi ta det derfra. Måte ligge rett ut denne uka så kunne jeg få gå tilbake til skolen hvis jeg ikke er blitt værre eller det ikke har skjedd noe forandring. Håper jeg blir her i alle fall til over nyttår! Synes det er vel tidlig å få den nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå