Gå til innhold

Er det bare jeg som ikke liker Friends??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er stor fan av Seinfeld, ellers foretrekker jeg britisk komedie :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er helt greit..som bakgrunnsstøy..hehe

Ellsker seinfeld!! ingen slår faren til george: serenityyyyy now!!!!!!!!! haha

Skrevet

Det slo meg i går at jeg faktisk ikke synes det er morsomt lenger. Trakk ikke på smilebåndet en eneste gang iløpet av en hel episode!

Seinfeld er helt klart den beste situasjonskomedien! Savne, savne...

Skrevet

Friends har ikke vært morsomt siden 2002. Seinfeld forblir morsomt uansett!

Skrevet

Friends er morsomt hver dag, uansett.

Seinfeldt er grusomt kjedelig:)

Skrevet

jeg liker hverken det ene eller det andre som er å le av på tv,

skjønner ikke vitsen med all den forbanna leeingen hva er det som er så morsomt liksom??

jeg har ikke humor i det hele tatt hehe

Skrevet

Friends er platt og cheesy! Liker det ikke. Seinfeld og Simpsons er fantastisk=) Elsker britisk humor som Python, Little Britain, Bottom, Eddie Izzard etc. The Young Ones er også knall humor=)

Skrevet

elsker friends når som helst. hvor som helst. :)

Skrevet

Friends er THE BEST :)

Seinfeldt fant jeg ikke artig i det hele tatt.

Jeg er Friendoholiker. Da jeg var gravid (fikk arbeidsnekt så jeg var hjemme hele svangerskapet) så såg jeg på sesong 1-10 4-5 ganger.. he he

Skrevet

Jeg så en del på det før og syntes det var gøy, men jeg er enig med han psykologen som Phoebe var sammen med. Da det ble slutt mellom dem, sa han noe sånt som at de var en sytete gjeng som hele tiden trengte bekreftelse gjennom vennegjengen.

Skrevet

Jeg liker Friends.. Men er litt lei for tida.. haha..

Likte ikke seinfeld før, da var jeg yngre.. men nå ser jeg på det hver dag... Moro a gitt....

SERENITY NOOOOOOOOW!!!!!!!!!!!! Haha ett av mine favoritt uttrykk i Seinfeld...

Little Britain er drit moro, Bottom å...

Og du Cherry Coke: Veit du når den neste sesongen av Little Britain kommer på dvd?? Jeg veit den er lagd(eller i produksjon) men aner ikke når den kommer. Må ikke være her til lands for jeg kjøper de som regel i Irland..

Skrevet

Er ikke 100% sikker, men jeg mener det var i slutten av november..Men kan hende jeg tar feil=)

Skrevet

Aha, så moro.. Håper det, for da kan jeg kjøpe til gubben til jul:)

Skrevet

Synes Friends kan være artig, men serien har jo tapt seg, som humor har en tendens til å gjøre.

Skrevet

Det blir rett og slett litt for mye "øøøøøh, jaaaa, eeeeeeh, uuuuuhm, lizzom???" Selv hater jeg å bli uhm-et.

Skrevet

Synes den serien er den beste,flirer godt av friends altså.Kan se den om og om og om igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...