Gå til innhold

skal dere på julebord?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei;(

Og er veldig lei meg for det.....

Skrevet

Skal ut å spise meg damene på jobben nå på fredag. Men skal ta det fint, for på på lørdag skal vi på julebord med jobben til mannen. Da skal vi først kjøre ca 10 min, så er et vist slik at vi skal kjøre hest og slede, spise lunsj i lavvo, så på hotel for å ordne oss også spise middag. Satser på at det blir bra.

Skrevet

skulle stå kjøre ca 10 MIL

Skrevet

Nei! Og det synes jeg er synd! Jeg synes det er gøy å gå på julebord.

Riktignok med de som vi kjenner da. Har vært på noen når sambo var ny i jobben og det er ikke så gøy alltid.

Skrevet

Nei. Har ikke hørt fra de på jobben siden jeg ble sykemeldt i 6. svangerskapsmd (nov 07). Har vært forbi de ca. en gang i md siden junior ble født i april, men der er ikke riktig noen kontakt. Slutter før min permisjon går ut så er ikke det store tap.

Skrevet

Vi har et rolig julebord. Først ut og spise, etter det skal vi på "Grease". Gleder meg :-)

Skrevet

Nei, dvs - vi skal ta et familiejulebord i dyreparken eller noe - og det er det julebordet vi har i familiebedriften vår:)

Skrevet

Nei ikke i år. Samboer'n skal, men jeg blir hjemme med arvingen. Ikke noe stort tap for meg egentlig. Vært på samme julebordet flere år på rad og det er de samme fjesene, de samme samtalene og de samme kranglene hvert år :(( Begynner å bli gammelt...

Koser meg heller med en god film eller bok etter at småen er i seng, så kan samboer'n angre når han dagen etter må høre på gledeshyl på 180 decibel i bakrusen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...