Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Eg et mindre enn elles so eg kan eta mykje til jol.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Og jeg har slutta og røyke for det er dritt-vær
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 Du blir ikke tykk av det du spiser mellom jul og nyttår, men det du spiser mellom nyttår og jul...:-D He he....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå