Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 jeg ikke vokser opp nå. Er jo helt drøyt som mange av mødre holder på om dagen. man kan ikke gi barna godteri for det er usunt, man kan ikke la barna gå i HM/Cubus tøy for det er for billig, man må vaske ungene hele tiden for de må jo ikke bli skittne. Og slik fortsetter det. Har sitti å lest endel innlegg her i dag. Og jeg blir nesten fortvilet. Da jeg var liten spiste jeg godteri, smakte til og med på sjokolade da jeg var 3 mndr., løp rundt i nabolaget å hadde det gøy. nå er man en god forelder om man har den dyreste nyeste vogne, reimadress og janusull. Før var det nok at ungene ikke frøys og at vognen var god å trille. Måtte bare få utløp for mine tanker her
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Tviler på at flertallet av foreldrene er sånn altså. Ser nok av skitne, glade barn som får spise kake i selskap. I klær fra H&M, salg til og med. Sant og si skulle jeg ønske at mine foreldre hadde vært mer opptatt av kostholdet da jeg vokste opp, da hadde jeg nok ikke vært overvektig og hatt diabetes 2 i dag. Men en gyllen middelvei er tingen. Tror de fleste foreldre er gode jeg. Kanskje en del overdriver litt her.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 ja jeg håper inderlig det er overdrivelser som er ute her als¨å. For det høres jaggu meg ikke helt bra ut i mine øre. men selvsagt, moderasjon er bra. Man skal da ikke stappe ungene fulle av godteri døgnet rundt her. Jeg er selv overvektig men det har ingeting med kostholdet da jeg var liten å gjøre. Tror man skal være forsiktig med å skylde på det. Men jeg er ingen ekspert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå