Gå til innhold

ang bokklubben.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her som ikke kommer inn der??

Får ikke opp sia ordentlig en gang....

Begynner å bli mektig lei den bokklubben....bare tull der.

Bestiller bøker, som man ikke får før etter 3mnd(og ingen beskjed...stod det var på lager.) Laaaaang svartid på mail.

Tuller stadig til aldersgruppen på barnet, slik at vi får tilbud om feil bøker.

Og nå i dag, fikk vi en bok i posten jeg er sikker på at vi avbestillte!!

(har nemlig avbestillt nesten allt!!) I tilegg var denne boka beregnet på aldersgruppen over vår:(

Jaja...bare litt frustrert...grrr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm der sier du noe! For et par måneder siden fikk jeg to bøker som er beregnet til 7-8 åringer - vi har en 2-åringer... var litt stressa da for det var rett før bryllup, så de ble bare liggende. Så kom det jo purring etterhvert, og da bare betalte jeg regningen. Tenkte jeg skulle høre om jeg får byttet dem i noe annet som passer til en 2-åring - men må jo være bokklubben som har rotet her?? Skal sannelig ta og ringe dem og høre hvordan vi ordner dette. Vært medlem siden i sommer, et halvt år igjen så melder vi oss ut.. :)

Skrevet

ehm - vi har en 2-åring, skulle det stå.. :)

Skrevet

Har akkurat meldt meg ut, er drittlei det rotet dems. Fikk plutselig trussel om inkasso på en bok jeg aldri har bestilt eller fått, og som jeg tidligere har fått bekreftet fra dem at er en feil fra deres side. Jeg sendte en krass mail hvor jeg meldte meg ut. Føltes godt! ;o)

Skrevet

"Godt" å høre at det ikke er bare jeg som har problemer med dem da.

men er det noen som kommer inn på hjemmesiden dems nå??

Får ikke til jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...