Gå til innhold

Ang hengepupper etter amming...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Puppene mine er blitt så lange at de subber ned i madrassen når sambo tar meg bakfra...

Er dine blitt lengre etter amming?

Er mine unormalt lange?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Hi

Skrevet

Oi fikk ikke skrevet ferdig. Kanskje du burde vurdere og bruke bh??

Skrevet

Er nok noe som er normalt.Jeg sliter med akkuratt det samme.Og har fått noen fæla strekkmerker etter dette!

Jeg har fullammet i 2 år nå og måtte slutte tvert da puppene mine har begynt å henge såpass at de ligger i fanget.

Skal inn til operasjon i januar.

Skrevet

HI her!

Ja, jeg har jo fullammet i over ett år. Kanskje det er grunnen?

Skrevet

Jeg ammet i 1 år, og merker ingen endring på mine pupper.

Tror ikke det nødvendigvis har bare med selve ammingen å gjøre.

Skrevet

Det gjorde mine før jeg i det hele tatt amma en unge. Orker jo ikke ha på BH, men funker å legge en pute mellom meg og madrassen, da dingler de ikke så mye. Mine er nok en god del lengre enn gjennomsnittet, men hva gjør noe det. Faktisk har dette ført til noe positivt. En eks av meg gikk på antidepressive og pleide ikke å få orgasme, men når jeg var oppå og lot puppene dingle ned på ham så kom han:p

Skrevet

Jeg ammet ikke, men har fått lange hengepupper likevel. Tror det har mer med den ekstreme veksten mens jeg var gravid, gikk opp en del størrelser i BH.

Skrevet

Hvis puppene blir lange fordi man har ammet, har det noe å si hvor lenge man ammer? Blir de like lange hvis man ammer i 6 mnd som feks 2 år? eller blir de lange uannset hvor lang eller kort tid man ammer?

Skrevet

Jeg har ammet i litt over 2 år til sammen..( 2 stk barn iløpet av 3 1/2 år)

Begge gangene hadde jeg sokke pupper i ett halv-et år etter ammeslutt, men etterhvert som jeg la litt på meg (3-4kg) kom puppene tilbake.) Nå er puppene mine så godt som slik de var før amming!!

Henger jo litt mer kansje når jeg står på alle 4 ja, men "henger" fint når jeg står:)

Tror det er viktig med gode bh'er under amming! også på natten!!!

Skrevet

Hven er det som IKKE har fått med seg at...........Det er under svangerskapet brystene utsettes for den største forandringen.

Brystene forandrer seg ikke fordi du ammer,da er det ihvertfall måten du ammer på så blir feil.

Har fullammet 3 av mine barn i 11mnd,8mnd og siste som er 7mnd som jeg ammer enda.Mine bryst henger der de skal,blitt mindre ja,men henger IKKE.

kansje jeg bare er heldig???

Skrevet

Her var det selve amminga som førte til hengepupper.

Skrevet

Hvordan kan det skje,at puppene forandrer seg ved amming???

Skrevet

Det er svangerskapet, og ikke ammingen som lager lange pupper;) Det fikk jeg vite, da jeg fikk barn.

Jeg så ingen forskjell fra da jeg ammet og da jeg ikke ammet.

I dag ammer jeg ikke, og puppene er som de alltid har vært.....

Skrevet

Melka gjorde puppene større og tyngdekraften gjorde resten.

Skrevet

Vel, jeg er et eksempel på det motsatte.

Skrevet

jeg hadde fine, små pupper som var skikkelig faste før jeg ble gravid. en liten b. kjempefornøyd. Så ble jeg gravid, og nå ammer jeg. De ser ikke ut! strekkmerker, henger, og er mye mindre.. er så trist :(

Sånn er det bare desverre.. håper de kommer litt mer tilbake til normalt når jeg går opp i vekt igjen! Hater puppene mine nå

Skrevet

det er svangerskap, røyking og alkohol som forårsaker hengepupper. det er plastikkirurger som har sett det da det var like mange damer som ikke hadde ammet som ønsket å operere brystene.

Skrevet

Det at det er svangerskapet som ødelegger puppene er bullshit.

Det varierer selvsagt fra kvinne til kvinne. Noen får ingen forandringer på puppene av svangerskap og amming. Noen får forandringer etter svangerskap, noen får etter amming.

Det ser man da for pokker selv. Mine pupper var helt normale etter endt svangerskap, men noe ganske annet etter endt amming..

Skrevet

Førstemann ammet jeg i kun to mnd. Puppene forandret seg lite eller ingenting. Andremann ammet jeg i 11 mnd. Puppene ble litt mer hengete og endel mindre. Men jeg syns ikke det er noe problem:)

Kommer til å amme så lenge det funker denne gangen også!

Skrevet

Da må jeg si at jeg hverken røyker eller drikker.. alkohol kun en sjelden gang, sikkert 3 ganger de siste 3 årene.

Etter endt sv.skap hadde jeg fremdeles fine, faste pupper.. De ble ikke stygge før etter 3mnd med amming. da ble de grusomme, i tilegg er jeg veldig ung, så det er stor nedtur å ha 60åring pupper allerede nå

Skrevet

hmmm ... dere aner ikke hvor synd jeg syns på dere.... hatt hengepupper siden jeg var 11-12, jeg... aldri opplevd å kunne kle av meg uten å skjemmes eller skjule meg... rei aldri en gutt uten fryktelig press før jeg var 30... nå kan jeg heldigvis skylde på at jeg har barn...

Skrevet

Kjenner til den, aner ikke når jeg fikk hengepupper, men må ha vært på slutten av barneskolen for da fikk jeg kommentarer. Viste meg ikke naken fra jeg var 9 år. Var ikke før jeg hadde vært lenge sammen med ekssamboeren min at jeg turte å vise meg, men takk og pris så endret mitt syn på puppene mine seg da jeg ammet. Ikke det jeg likte å amme, men selvtilliten økte og jeg orket ikke være flau over puppene mine lenger. Har ikke hatt problemer å vise puppene mine til noen etter det, ikke at jeg står å viser dem til så mange da!:P

Skrevet

Puppene mine var en av de få kroppsdelene som jeg va fornøyd med tidligere. Nå har de både strekkmerker og blitt en del lengre.

det var puppene mine som først begynte å vokse da jeg var gravid og nå er de mindre enn de var FØR jeg ble gravid, og dermed henger de litt.

Jeg ammet desverre bare i 1 måned så tror ikke det har så mye å si om hvor lenge man ammer i forhold til hvor mye hengepupper man får.

Men heldigvis at vi har BH... Før kunne jeg faktisk gå med kjole uten BH uten problem, nå ser det ikke like fint ut for å si det sånn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...