Gå til innhold

Flaut men

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 164 høy og er altfor tynn. problemet mitt er at puppene mine er alllllllllllt for store for meg. og jeg sliter hver enste dag med ryggen.

Bruker altså 75 G og vil gjerne være en B.

Jeg tørr ikke gå til legen, og har ikke råd til å betale:(

Noen som har tips til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gaa til legen, brystreduksjon faar man dekket...hvorfor skal det vaere flaut aa gaa til legen med dette?

Skrevet

hvis det er brystreduksjon du vil ha. er eneste veien å gå til lege, du plages jo med ryggen og kanskje psyken (siden du sier det er flaut anntar jeg du har litt komplekser, og vil ha så veldig mye mindre bryst)

eneste måten, finnes ikke noe "kur" må nok under kniven, men du får det gjerne deket av folketrygden, og det er som sagt, legen din som kan hjelpe deg.

Skrevet

Har du problemer med dette, som at du har vond rygg, eller sliter med det psykisk, så får du det dekket av folketrygden.

Men til legen må du, enten du betaler eller ikke, for å gjøre noe med det.

Skrevet

Ok, nå svarer jeg som om dette skulle være sant. (Er jo så forbanna mange tulleinnlegg her inne)

Om du har store ryggproblemer på grunn av stor pupper kan du få dekket en brytsreduskjon. men da MÅ du gå til legen.

Om du virkelig ikek tør gå til legen tror ikke jeg du sliter så mye som du sier. For det er eneste måte å få det dekket på.

Jeg kjenner ei som har fått en slik operasjon dekket, hun var og tynn med alt for store pupper.

Skrevet

Om du faktisk er for tynn så tviler jeg sterkt på at du egentlig er 75 G. En omkrest på 75 er noe tilsvarende str 38/40. En veninne av meg som bruker str 34 er 60/65 i omkrets. Prøv å gå ned i omkrets og opp i cup, og å gå til legen for å få brystreduksjon er du ikke den første som har gjort og det er ikke flaut.

Skrevet

La oss gjøre en deal, jeg får det overflødige puppefettet sydd inn i mine? Ok?

Skrevet

Takk for alle svarene!

Bare gå til fastlegen min?

Hi

Skrevet

ehhh... her er vel du litt paa tur? jeg er ogsaa veldig tynn, men bruker 75 rundt, og bruker 34 ellers... dette gaar paa kroppsbygning...og ja, jeg har faatt dette maalt!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...