majamor gutt-04/jente07 Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Er så usikker om eg tørr å handle drømmekjolen på nettet!!! Tenk om den ikkje passer perfekt.... Er det andre som vurderer å skreddersy kjole via nettet? Er jo stor prisforskjell på kjoler på butikk og nettet. Ser jo ganske like ut også!! kva har dere gjort/har planer om?
påtjukken Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 eg skal bestille over nettet.. bestiller i god tid sånn tilfelle eg må inn til noen å fikse på den.. hehe.. kor skal du bestille?
Har byttet nick ! Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Jeg har bestilt over nett. Er veldig spent på åssen den ser ut. Får den før jul, gifter meg i februar så har tid til å finne noe annet om den ikke passer/er bra nok. Om det funker får jeg en veldig billig brudekjole. Hvis ikke har jeg tapt 2000nok.
0406 Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Hei! Jeg har handlet drømmekjolen min på nett. jeg ble kjempe fornøyd med den og gleder meg til å gifte meg i den. Fant den på finn.no. Skreddersydd etter mine mål til 2600. Tok ca 6 uker fra æ bestilte den til jeg fikk den da. Men har også hørt at noen har vært uheldig så spørs vel hvem man bestiller ifra.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Jeg skal kjøpe på nette.. www.jkdress.com
påtjukken Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 jkdress.com skal eg og kjøpe fra... fant drømmekjolen der til under 1000 kr:) hihi.. så der skal eg kjøpe kjole, tiara og smykkesett, og dress til mannen:) har bare hørt positive ting fra dei:)
annab Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 Jeg kjøpte min Maggie Sottero-kjole på nettet fra USA. Jeg hadde prøvd den i brudebutikk, så visste str og farge. Det tok nesten 4 mnd før jeg fikk kjolen, men det var designer-fabrikken som brukte så lang tid. Jeg bestilte fra bestbridalprices.com og der fikk jeg inkludert sko og slør/tiara med kjolen. De skoene jeg fikk inkludert koster 1000 kr i norge. Totalt med toll, mva, frakt, kjolen, sko og tiara betalte jeg 6000 kr. Da hadde de også lagt den opp til meg. Bare positivt å si om denne butikken hvertfall.
majamor gutt-04/jente07 Skrevet 19. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. november 2008 Så kjekt å høyre at andre har tenkt det samme, og noen har positiv erfaring med handel over nettet!!! Eg har nettopp begynt å sjå, så er ikkje sikker enda kor eg kommer til å handle. Har sett to fine kjoler på maggie sottero sine nettsider, men den eine har eg sett som kopi på drommekjoler.no..... Til 4950kr!! Må tenke litt fremover, og har lyst å prøve litt i butikker også. Lurt å vite rett str og farge. Tusen takk for tilbakemeldinger!!! Lykke til dere andre også!
annab Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 Jeg glemte jo å si at dette var en original maggie sottero, var vedlagt autensitetsbevis og det hele. Nettsiden står faktisk som maggiesottero-forhandler på maggiesottero.com. Synes kanskje 5000 er litt vel dyrt for bare en kopi.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #10 Skrevet 20. november 2008 Nesten 5000 var dyrt for en kopi ja. Har du vært på finn.no å sett? Der er det ivertfall ei som skreddersyr kopier av alle maggiesottero kjolene til ca halve prisen.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #11 Skrevet 20. november 2008 Pass opp!Høres det for godt ut til å være sant,så er det som oftest det.Har bestilt to brudekjoler av to forskjellige på finn,og det var bare dritt for å si det rett ut.Den ene ga meg pengene tilbalke uten noe styr,men den andre svarer ikke på maile eller telefon lenger:(til pass for meg når jeg tror jeg skal får KJOLEN til under 3000.men jeg måtte prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå