Gå til innhold

Brudekjolen!!!

majamor gutt-04/jente07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker om eg tørr å handle drømmekjolen på nettet!!! Tenk om den ikkje passer perfekt.... Er det andre som vurderer å skreddersy kjole via nettet? Er jo stor prisforskjell på kjoler på butikk og nettet. Ser jo ganske like ut også!! kva har dere gjort/har planer om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg skal bestille over nettet.. bestiller i god tid sånn tilfelle eg må inn til noen å fikse på den.. hehe..

kor skal du bestille?

Skrevet

Jeg har bestilt over nett. Er veldig spent på åssen den ser ut. Får den før jul, gifter meg i februar så har tid til å finne noe annet om den ikke passer/er bra nok. Om det funker får jeg en veldig billig brudekjole. Hvis ikke har jeg tapt 2000nok.

Skrevet

Hei!

Jeg har handlet drømmekjolen min på nett.

jeg ble kjempe fornøyd med den og gleder meg til å gifte meg i den.

Fant den på finn.no.

Skreddersydd etter mine mål til 2600.

Tok ca 6 uker fra æ bestilte den til jeg fikk den da.

Men har også hørt at noen har vært uheldig så spørs vel hvem man bestiller ifra.

Skrevet

Jeg skal kjøpe på nette..

www.jkdress.com

Skrevet

jkdress.com skal eg og kjøpe fra...

fant drømmekjolen der til under 1000 kr:) hihi..

så der skal eg kjøpe kjole, tiara og smykkesett, og dress til mannen:)

har bare hørt positive ting fra dei:)

Skrevet

Jeg kjøpte min Maggie Sottero-kjole på nettet fra USA. Jeg hadde prøvd den i brudebutikk, så visste str og farge. Det tok nesten 4 mnd før jeg fikk kjolen, men det var designer-fabrikken som brukte så lang tid. Jeg bestilte fra bestbridalprices.com og der fikk jeg inkludert sko og slør/tiara med kjolen. De skoene jeg fikk inkludert koster 1000 kr i norge. Totalt med toll, mva, frakt, kjolen, sko og tiara betalte jeg 6000 kr. Da hadde de også lagt den opp til meg. Bare positivt å si om denne butikken hvertfall.

Skrevet

Så kjekt å høyre at andre har tenkt det samme, og noen har positiv erfaring med handel over nettet!!! Eg har nettopp begynt å sjå, så er ikkje sikker enda kor eg kommer til å handle. Har sett to fine kjoler på maggie sottero sine nettsider, men den eine har eg sett som kopi på drommekjoler.no..... Til 4950kr!! Må tenke litt fremover, og har lyst å prøve litt i butikker også. Lurt å vite rett str og farge. Tusen takk for tilbakemeldinger!!! Lykke til dere andre også!

Skrevet

Jeg glemte jo å si at dette var en original maggie sottero, var vedlagt autensitetsbevis og det hele. :) Nettsiden står faktisk som maggiesottero-forhandler på maggiesottero.com. Synes kanskje 5000 er litt vel dyrt for bare en kopi.

Skrevet

Nesten 5000 var dyrt for en kopi ja.

Har du vært på finn.no å sett?

Der er det ivertfall ei som skreddersyr kopier av alle maggiesottero kjolene til ca halve prisen.

Skrevet

Pass opp!Høres det for godt ut til å være sant,så er det som oftest det.Har bestilt to brudekjoler av to forskjellige på finn,og det var bare dritt for å si det rett ut.Den ene ga meg pengene tilbalke uten noe styr,men den andre svarer ikke på maile eller telefon lenger:(til pass for meg når jeg tror jeg skal får KJOLEN til under 3000.men jeg måtte prøve

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...