MiniMimi Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Jeg har fått jobb ved sykhuset fra august neste år, og har nå begynt å tenke på bhgplass til lillejenta. Problemet er at jeg overhodet ikke er kjent i Fredrikstad. Er det noen som vet om noen barnehager som ligger i nærheten av sykehuset og sykehusboligene?
tvkrus Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 denne ligger nærme men er vis fra 3år https://frkweb07.fredrikstad.kommune.no/Default.asp?page=bo/bas/selection$showward.xsl&UnitId=2828648&WardId=2832504&AreaId=2697914&ChildQueueId=&NavHelp=&NavExtra=&PlacementId=&ApplicationId=
MiniMimi Skrevet 18. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2008 Hun har såvidt fyllt ett år da, så den går nok ikke..
Koseklompen Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Den eneste som er så nærme er den som ligger like ved, som den linken ovenfor. Må enten over glomma eller ved Lisleby eller Kråkerøy for å komme til de som ligger "nest-nærmest" tror jeg..
MiniMimi Skrevet 18. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2008 Er noen av de stedene du nevner i gåavstand?
Koseklompen Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 Er jo en bhg over glomma (må ta ferge over..) som er for kommuneansatte. Naboen min som jobber på sykehuset har sønnen sin i den bhg) Må gå litt fra ferga, det er jo minus. Det er jo 2 til på andre siden av glomma, må gå litt til de og, ikke lange stubben da..like langt som den første jeg nevnte, men andre veien. https://frkweb07.fredrikstad.kommune.no/Default.asp?page=bo/bas/selection_areas Se her.. her er det oversikt over barnehager i Fredrikstad.
MiniMimi Skrevet 18. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2008 oki tusen takk for hjelpen og linken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå