Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Vi skal ha vurderingsuke neste uke, og i historie skal vi skrive om en historisk person. Jeg tenker å skrive om Napoleon, men er litt i tvil, siden jeg ikke vet så mye om han.
Sivalur Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Nettopp derfor har man Google - og biblioteket! Tror jeg ville skrevet om Elisabeth I, en fascinerende dame. Eventuelt om Ludvig XIV... (har nylig vært i Versailles, lettere påvirket kanskje!!)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Winston Churchill Eller Janne D`arc
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 18. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2008 Trenger flere synspunkter ;O)
Gjest Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 Florence Nightingale.....spennende og fantastisk dame. Kan vel kalles den moderne sykepleiens grunnlegger på sett og vis. Kongelige og keiserlige er det vel skrevet nok om....
tante grusom master of law Skrevet 18. november 2008 #7 Skrevet 18. november 2008 Olav den hellige Leonardo da vinci
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 18. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. november 2008 Kan det hende at spørsmålet i oppgaven blir: Skriv om en historisk person, og fortell hva h*n gjorde for verden? Eller skal jeg ikke tenke slik?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå