christinajentå "høygravid" Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 hvordan er denne alarmen? funker det? gode greier? noen som har prøvd eller har erfaringer????
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Jeg har den og er superfornøyd!!!!=D Takket være den at jeg fikk gode netter med søvn når snuppa var liten. Uten hadde vært det samme som 0 søvn for meg ihvertfall. Har ikke hattt noen falske alarmer, og har aldri måttet bytte batteri på den! Og nå som lillesøster kommer i Januar, skal hun overta den, så mamma'n kan fortsette å sove godt=) Og akkurat nå er den på TILBUD;o) http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13042025&folderId=394559 Har vært mange slike tråder her inne, så om du søker på babysense, får du sikkert opp mange tråder der folk skriver hvor fornøyd de er=)
Binse har fått Bøllefrøet Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Samme erfaringer fra meg. Aldri falskalarmer, men jeg har byttet batteri en gang. Har brukt min til to barn. Kan absolutt anbefales. Jeg sover godt i allefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå