Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Må si jeg er sjokkert over hun i robinson som tok abort fordi hun var 25 år og hadde ikke levd livet. Hun skulle også på tv og dette var nok grunnen. Unnskyld meg men HALLO. Du er 25 år og er verken for ung eller for gammel. 25 år er jo helt perfekt. Håper IKKE du får flere barn i fremtiden så umoden som du er. *fnys*
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 det må vel få være opp til vær enkelt å bestemme når det er perfekt å få barn. Kanskje hun følte seg for ung selv om du mener det er perfekt.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Mener å ha hørt at ca halvparten av de som blir gravide før fylte 25 tar abort. Ofte forklart med at det passer dårlig i forhold til utdanning, boforhold og økonomi. Syns selv dette er et vanvittig høyt tall, men den enkelte vet nok best hva som er bra for en. Ingen andre enn en selv har noe med hvorfor en tar de valgene en gjør. Så hun er nok absolutt ikke alene om å ha tatt et slikt valg, synd om hun skal få masse pes bare fordi hun tilfeldigvis har blitt plukket ut til å være en offentlig person, når hun til de grader er representativ for kvinner i den alder. Syns heller en burde fokusere på hvordan gjøre det lettere for kvinner i denne alderen å ha barn.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Økonomien trenger hun ikke akkurat å bekymre seg over. Er vel heller hvem som var faren. Så jeg forstår at hun tok abort. Selv om det ikke var pga økonomi eller fordi hun var for ung.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 http://seher.no/php/art.php?id=794597
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 Jeg synes hun virker umoden og egoistisk. Abort er jo en skam!! Selvfølgelig skal det betraktes som det og. Er jo ikke bare å ta lett på en abort. Tenk på alle tenåringsjentene som leser dette.. Huff. Blir irritert over sånt jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Ville aldri tatt abort selv, men hva hun må slite med i ettertid er hennes greie. Derfor mener jeg at hun bør holde det for seg selv, ikke gå ut med det som at det er viktg at det ikke må hysjes bort. Om hun ikke hysjer det vekk blandt venner og bekjente er hennes valg, men hun trenger ikke å gå ut i media om dette. Det er ikke noe man skal være stolt over. Som det du over her sier, dette er ikke bra for yngre lesere!!!
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 24. november 2008 #9 Skrevet 24. november 2008 Noe og tenke på før man har ubeskyttet sex dette kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå