Gjest Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Nå er du blitt feit eller nå er du skikkelig stor og tjukk osv. JEG HAR EN BABY I MAGEN og er fullt klar over at jeg vokser men herregud er det den eneste kommentaren de fleste greier ¨å komme med? Var koslig i begynnelsen men etter du har blitt fortalt hvor feit du blitt er 50 ganger så er jeg temmelig lei...Flere som har det sånn? Og nei er ikke overvektig er faktisk ganske liten med stor mage:P Hormonene er på tur i dag...
Spire i magen ツ Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 å jaaa... hare de ikke andre ting å gaule ut av brødsaksa si så kan de være stille.. *ler*
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Er heeeeelt ENIG! folk kan være så frekke, å ikke nok med at de sier jeg har blitt stor! Så løfte venninner opp genseren min å skal se om jeg har fått strekkmerker..=S venner blir plutselig til fiende! =S
.:(HerQ):. Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Jeg ble faktisk så lei av venninna mi som sa det, så da hun sa: "Hei, fyfaen, nå har du blitt stor ass, ekke så lenge siden jeg så deg sist!" sa jeg...; I lige måde! Nå, syns du det hørtes koselig ut? Ta igjen!!!
Spire i magen ツ Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 haha den over var bra ;D tørr nokk ikke si sånn mer da men serriøst.. man kler ikke av andre får å se etter sånn :-O folkeskikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå