Gå til innhold

here we go again... :( (agn fake symptomer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er jeg da sannsynligvis i dag 9 i syklusen min... om den stemmer da.

i allefall 9 dager siden forrige blødning begynnte...

og i går begynnte disse dumme ømme bryster syndromet å komme igjen...

det er ikke vondt, bare slik ømt og sitring.

er så drittlei av å gå sånn når det tydeligvis ikke er et symptom på graviditet hos meg...

det kjennes ut som lett melkeutdriving (kjenner igjen følelsen).

jeg fatter ikke hvorfor jeg får sånne dumme luresymptomer.

kvalm er jeg også og den nedre delen av magen lever sitt eget liv med bobling og rare ubehagelighe småsmerter.

jeg er jo ikke gravid, siden jeg nå har hatt mensen 2 ganger etter at dette begynnte og alle testene er negative...

men jeg hadde da ikke sånne symptomer når jeg hadde spiralen inne...

hvordan kan hormonene mine bli så fucked up av å fjerne en kobberspiral da????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Vestvind, Har samme symptomer som deg. Blir sprø snart! Føler meg gravid i ett sett, men får mensen og negative tester. Skjønner ingen ting. Hadde det ikke slånn i det hele tatt når jeg gikk på p-piller. Er så lei av falske forhåpninger med "luresymptomer". Hva går det av hormonene våre?

Skrevet

ja, ikke sant :(

hadde jeg liksom gått fra et hormonpreparat som p-piller eller noe sånnt hadde jeg liksom skjønnt hvorfor det ble krøll etterpå...

men jeg har ikke brukt hormoner på over 6 år...

spiralen har sittet i 5 år og før det gikk jeg gravis et år og prøvde i et halvt....

har hatt helt stabile sykluser etter fødselen for litt over 5 år siden, og har aldri hatt sånne rare symptomer i forbinnelse med hverken eggløsning eller mens før ...

Skrevet

Ja, merkelige greier. Jeg har bare gått på minipiller så ikke veldig mye hormoner det heller. Har en datter på tre år og vi ønsker oss veldig nr 2. Kanskje kroppen reagerer på all prøving og at det faktisk er mulig med "innbilt svangerskap". Det merkelige er jo at jeg kuttet ut pillen et halvt år før vi begynte å prøve. Hadde da regelmessige sykluser og ingen symptomer. Alt var bare bra. Det er først etter vi har begynt prøvingen kroppen kommer med all verdens symptomer. Er jo til og med kvalm! Ja, ja godt jeg ikke er alene da... ;) Får håpe vi får orden på kroppen eller at symptomene blir ekte ihvertfal.

Skrevet

ja nå har jeg investert i el-tester også , så kanskje jeg finner ut av hva som skjer etterhvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...