Gå til innhold

Termin idag, men null baby.. Andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er den "store dagen", mn null baby her... Kjempetrist, for nå vil eg faktisk ha babyen min ut... Og det vil sønn & sambo og!

Føler ikke på meg noe at hun kommer i nærmeste fremtid heller, så blir nok lenge overtid for meg... :-( Sønnen min kom før termin, og eg hadde jo et lite håpe om at denne skulle det og, men nei...

Andre som har det sånn...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også termin idag.. ingen baby her heller..

jordmor og andre har sagt til meg hele veien at hun kom til og komme lenge før termin.. men nej, det ser dårligt ut!

var på UL idag grunnet stort barn og mye fostervann, skulle vurderes om jeg skal bli satt igang.. arr, må vente så lenge..

men vi har aldri vert nærmere så dem kommer nok snart ut skal du se:)

Skrevet

Hadde termin på lørdag jeg, så du får ikke lov å klage, hihi:P

Men det er helt greit enda, mangler 1 stk rørlegger som kommer og ordner vann til kjøkkenet ikveld så..uten varmvann er vi også;)

Så gjør meg INGENTING om det skulle skje noe, da er det rett i et varmt bad på føden, og aldri skal jeg komme opp igjen..eller..kanskje når den lille er kommet:) :)

Skrevet

Heisann.

Hadde termin søndag, men ingen baby her heller - så langt. Kjedelig å gå sånn og vente. Det er jo vanskelig å legge planer for den nærmeste uken, må hele tiden ta høyde for at noe kan skje....

Jeg føler heller ikke på meg at noe vil skje med det første, men plutselig kan det jo være i gang. Krysser fingrene for oss begge!!!

Skrevet

Eg og har fått beskjed at eg kom til å føde lenge før termin, men eg har enda mage eg!

Ja er veldig slitsomt å gå sånn å ikke kunne planlegge noe, og hvertfall med alt maset fra ABSOLUTT alle(nærmeste familie går greit, men ikke venner osv)!!!!! "Har du fødd nå?", "Har vannet ditt gått??", "merket noe rier?".. Det er til å klikke av! Prøver å ikke svare frekt men å få det samme spm hver dag er ganske frustrende... Eller som faren til sambo, ringer hver dag og spør når ungen kommer... Som om vi vet det??? De får beskjed når babyen er kommet ut... Er ikke det godt nok?

Nei, eg tror eg er så lei pga bekkenløsningen min og at jordmødrene ikke virker til å bry seg om at eg har vært en del dårlig det siste..!

Oxo er eg sinnsyk hormonell for tiden.. Hehe... huff og huff..

Skrevet

Håper babyene våres finner veien ut snart, så vi slipper vente:-)

Tvi-tvi alle sammen! "Bra" vi er i samme båt da, lettere å skjønne hva vi mener!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...